بورس۲۴
1400/07/03
10:42
چه گروه‌هایی بیشترین اثر مثبت و منفی را بر شاخص شهریورماه داشتند؟

گروه ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباط جمعی با ۷۱.۳ درصد و منسوجات با ۳۲.۳درصد به ترتیب بیشترین اثر مثبت و منفی را بر شاخص بورس در جریان معاملات شهریورماه امسال از خود بجای گذاشتند.

چه گروه‌هایی بیشترین اثر مثبت و منفی را بر شاخصِ شهریورماه داشتند؟

بورس۲۴ : گروه ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباط جمعی با ۷۱.۳ درصد و منسوجات با ۳۲.۳درصد به ترتیب بیشترین اثر مثبت و منفی را بر شاخص بورس در جریان معاملات شهریورماه امسال از خود بجای گذاشتند.


شاخص بورس در شهریورماه امسال در حالی با افت ۸.۵۲ درصد مواجه و در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۶هزار واحد متوقف شد که ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی با ۷۱.۳ درصد، دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش با ۴۵.۸ درصد، استخراج سایر معادن با ۲۵.۵ درصد، کاشی و سرامیک با ۵.۲ درصد و تامین آب، برق و گاز با ۳.۷ درصد بیشترین اثر مثبت و منسوجات با ۳۲.۳ درصد، محصولات چوبی با ۲۰.۷ درصد، انتشار، چاپ و تکثیر با ۱۹.۶ درصد، اطلاعات و ارتباطات با ۱۹.۴ درصد و حمل و نقل با ۱۸.۹ درصد بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس در آخرین ماه تابستان امسال داشتند.


همچنین در ماهی که گذشت خودرو و ساخت قطعات با ۵۲۴۹۰میلیون سهم، بانکها و موسسات اعتباری با ۲۳۲۹۲میلیون سهم، سرمایه‌گذاری‌ها با ۱۷۴۶۵ میلیون سهم، فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای با ۱۶۰۱۶میلیون سهم، فلزات اساسی با ۸۵۷۸میلیون سهم، محصولات شیمیایی با ۷۳۱۵میلیون سهم، بیمه و صندوق‌های بازنشستگی بجز تامین اجتماعی با ۷۲۸۹ میلیون سهم، ساخت محصولات فلزی با ۷۰۳۵میلیون سهم، انبوه سازی، املاک و مستغلات با ۵۸۸۷ میلیون سهم و شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی با ۴۷۴۷میلیون سهم بیشترین حجم معاملات ماهانه را به نام خود ثبت کردند.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0