آکادمی هلاکوئی
1400/07/01
19:20
جی کلیتون، رئیس سابق SEC، می گوید رمزارزها آمده اند که بمانند

جی کلایتون، رئیس سابق کمیسیون بورس و اوراق…

جی کلایتون، رئیس سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مصاحبه خود در ۲۳ سپتامبر (۱مهر) با خبرگزاری CNBC، پیش بینی خوش بینانه ای درباره آینده صنعت ارزهای رمزنگاری کرده است:


“من شخصا معتقدم که این فناوری آمده است که بماند.”


کلیتون به عنوان چهره ی شناخته شده ی وال استریت، به دلیل عدم تایید صندوق معاملاتی مبتنی بر بیت کوین (ETF) و طرح شکایت علیه دفتر کل توزیع شده ریپل، مورد انتقاد قرار گرفته است.


علیرغم انتقادات ناشی از خصومت کلیتون با این صنعت در دوران تصدی خود، کلیتون اکنون در هیئت های مشورتی صندوق ارزهای رمزنگاری شده One River Digital و ارائه دهنده ی خدمات سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال Fireblock مشغول فعالیت می باشد.


او همچنین به عنوان رئیس اجرایی شرکت مدیریت دارایی Apollo Global Management فعالیت می کند.


فعالیت بر اساس قوانین موجود


کلیتون وضعیت نا پایدار اخیر صرافی کوین بیس با SEC را بسیار ناخوشایند ارزیابی نمود.


او به مقاله اخیر خود در وال استریت ژورنال اشاره کرد و گفت در این مقاله مطالب مورد نیاز برای ایجاد یک چارچوب نظارتی که بر اساس قوانین فعلی حفاظت از بازار استوار خواهد بود را توضیح داده ام.


در مصاحبه خود، ادعا می کند که مهم است که تعیین کنیم برخی از شباهت های رایج تعدادی از ارزهای رمزنگاری شده یا محصولات مبتنی بر رمزنگاری دارای چه مواردی هستند:


“در چه مرحله ای شروع می کند به داشتن عملکردی مشابه یک صندوق سرمایه گذاری مشترک در بازار پول؟”


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، کوین بیس بلافاصله پس از آشکار شدن تهدید شکایت از SEC، عرضه محصول Lend (وام دهی) خود را لغو کرده است.


بزرگترین صرافی آمریکایی اکنون برای تقویت تیم قانونی و تطبیق خود حرکت کرده است.


ریپل، که سریع با کوین بیس هماهنگ شد، به مبارزه با SEC ادامه می دهد، زیرا تیم آن اخیرا اعلام کرده است که توافق نامه ای روی میز نیست.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today



انتهای خبر

0
0