آکادمی هلاکوئی
1401/05/27
23:40
توقف پل شبکه سلر به دلیل مشکل احتمالی DNS

پروتکل سلر نتورک (Celer Network) از کاربران خود…

پروتکل سلر نتورک (Celer Network) از کاربران خود خواسته است تا پس از خاموش کردن cBridge خود به دلیل ربودن سیستم نام دامنه (DNS) تاییدیه چندین قرارداد را لغو کنند.


بر اساس تجزیه و تحلیل اولیه پروژه، فعالیت DNS مشکوکی در حدود ساعت ۷ بعد از ظهر روز چهارشنبه به وقت UTC رخ داد. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، این پلتفرم همچنان در حال بررسی و تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع است.


در همین حال، در حالی که پلتفرم به شناسایی دقیق مشکل ادامه می دهد، این تیم cBridge را به عنوان یک راه اولیه برای جلوگیری از حوادث ناگوار بیشتر و محافظت از کاربران خاموش کرده است. این پلتفرم همچنین به کاربران خود توصیه کرد تا تاییدیه های توکن قراردادهای هوشمند در اتریوم، Polygon، Avalanche، BNB Smart Chain، Arbitrum، Astar و Aurora را لغو کنند.


در صورتی که کاربران بخواهند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه تاییدیه ها را لغو کنند، در حالی که پلتفرم همچنان به بررسی موضوع و ارائه راه حل ادامه می دهد، می توانند به صفحه تایید توکن برای هر شبکه بروند.


در ژانویه(بهمن ۱۴۰۰)، ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، مخالفت خود را با پل‌های زنجیره‌ای متقاطع به دلیل محدودیت‌های امنیتی اساسی آن‌ها ابراز کرد. به گفته بوترین، در حالی که آینده چند زنجیره ای خواهد بود، اما ممکن است زنجیره ای متقاطع نباشد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0