بااقتصاد
1401/05/10
09:01
افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی از مسیر بورس انرژی/ فراورده‌های نفتی سازمان تملیکی برای نخستین بار عرضه می‌شود

علی نقوی با اشاره به روند رو به گسترش همکاری‌ها بین شرکت ملی نفت ایران با بورس انرژی گفت: همسو با توسعه همکاری‌ها بین بورس انرژی و شرکت ملی نفت ایران، از هفته گذشته شاهد عرضه فرآورده‌های نفتی در رینگ بین‌الملل بورس انرژی به‌صورت دریایی بودیم.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: با توسعه همکاری‌ها میان بورس انرژی و شرکت ملی نفت ایران شاهد افزایش شفافیت در معاملات فرآورده‌های نفتی و افزایش صادرات این فرآورده‌ها از مسیر بورس انرژی خواهیم بود.


به نقل از صداوسیما، علی نقوی با اشاره به روند رو به گسترش همکاری‌ها بین شرکت ملی نفت ایران با بورس انرژی گفت: همسو با توسعه همکاری‌ها بین بورس انرژی و شرکت ملی نفت ایران، از هفته گذشته شاهد عرضه فرآورده‌های نفتی در رینگ بین‌الملل بورس انرژی به‌صورت دریایی بودیم.


وی با بیان اینکه هفته گذشته نفت سفید و نفتا در بورس انرژی عرضه شد، افزود: در دو هفته پیش رو شاهد عرضه نفت سفید، نفتا، میعانات گازی، نفت کوره و گازوئیل در بورس انرژی ایران خواهیم بود که عرضه نفت کوره امسال برای نخستین بار است و گازوئیل هم بعد از عرضه‌ای که در فروردین‌ماه داشتیم، دومین عرضه در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.


مدیرعامل بورس انرژی ابراز امیدواری کرد که با توسعه همکاری‌های بورس انرژی و شرکت ملی نفت ایران، شاهد افزایش شفافیت در معاملات فرآورده‌های نفتی و افزایش صادرات این فرآورده‌ها از مسیر بورس انرژی ایران باشیم.


انتهای خبر

0
0