بورسینه
1399/11/27
13:11
🔹حقوقی‌ها امروز حدود ۷۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۸هزار و ۱۱۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۹درصد یعنی هزار و ۵۵۰می...

🔹حقوقی‌ها امروز حدود ۷۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۸هزار و ۱۱۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۹درصد یعنی هزار و ۵۵۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۹درصد از کل معاملات شد.



🔹بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» و «محصولات چوبی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.



🔹سه نماد #شستا، #وسپهر و #سمگا لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به #شبندر، #بمپنا و #فملی معطوف بود.



🔹مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت پالایش نفت اصفهان حدود ۱۳۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی کشت وصنعت بهاران گلبهار خراسان با برتری ۱۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.



🔹امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۶۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۰۳نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۴۰۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۷۰میلیارد تومان بود.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0