بورس۲۴
1400/02/28
21:00
اخبار مجمع غپآذر را اینجا بخوانید

مرتضی اعیانی مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، در این مجمع از ۲۴ درصد افزایش سود نسبت به مشابه سال قبل خبر داد و گفت...

بورس۲۴ : مجمع عمومی عادی سالانه شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مجمع، به ریاست غلامرضا زینلی و با حضور حسن زنوزی و حسین نصیری به عنوان ناظر، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پگاه آذربایجان شرقی، برگزار شد.



در مجمع پگاه آذربایجان شرقی، مطابق گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و گزارش مدیرعامل این مجموعه، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد منتهی به ۳۰ اسفند، قرائت شد.


در این جلسه، هیئت رئیسه پس از بررسی و تبادل نظر وبر اساس گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل، صورت های مالی را مطلوب ارزیابی و تصویب کردند.


مرتضی اعیانی مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی (غپآذر) همچنین از ۲۴ درصد افزایش سود نسبت به مشابه سال قبل خبر داد و گفت: معادل ۸۰ درصد سود سال ۱۳۹۹ و به ازای هر سهم در سال‌جاری مبلغ ۸۱۵ ریال توزیع خواهد شد.


وی پروژه های پیشنهادی سال ۱۴۰۰ را با بودجه ۴۵۰ میلیارد ریال پیش بینی و عنوان کرد این پروژه ها در قالب ۱۲ طرح در بخش های مختلف پشتیبانی، بازار، تولیدی، فنی ومهندسی، تامین تجهیزات برای سال جاری طراحی شده که طرح فنی، مالی و اقتصادی طرح ها به تفکیک و به روش EPC+F جهت ارزیابی های فنی و اجرا در دستور کار قرار گرفت.


همچنین بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت مقرر شد، نسبت به ایجاد و توسعه حداکثری در بخش های تولید، پشتبانی، فنی و مهندسی، استفاده از تسهیلات بانکی ارزان قیمت و همچنین پیگیری مطالبات حقوقی و موضوع حل تعارض زمین شرکت در سال ۱۴۰۰ در دستور کاری قرار گیرد و نیز طرح توجیهی افزایش سرمایه از محل سود انباشته و مطالبات حال شده جهت تصمیم گیری و اخذ مجوزهای مربوطه به هلدینگ صنایع شیر ایران (پگاه) منعکس شود.


انتهای خبر

0
0