سهم گلچین
1399/12/06
08:13
♦️امروز 7 درصد از سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس در بورس عرضه اولیه و طی آن یک میلیارد و 120 میلیون سهم م با محدوده قیمتی 1200 تا 1250 تومانی و س...

♦️امروز ۷ درصد از سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس در بورس عرضه اولیه و طی آن یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون سهم م با محدوده قیمتی ۱۲۰۰ تا ۱۲۵۰ تومانی و سهمیه ۴۰۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در زمان سفارش گیری واگذار می شود. هر چند نقدینگی لازم برای خرید ۴۰۰ سهم "#اپال" حدود ۵۰۰ هزار تومان است اما طبق تجربه عرضه های اولیه قبلی و به دلیل استقبال سرمایه گذاران، سهمیه و نقدینگی کمتر از رقم اعلام خواهد بود.



♦️"#خساپا" در دوره یک ماهه از فروش داخلی ۲۶۷۴ دستگاه وانت ۱۵۱، ۱۴ دستگاه آریو، ۲۲ هزار و ۹۶۰ دستگاه خانواده تیبا، ۱۳۱۹ دستگاه خانواده پراید، ۴۹ دستگاه چانگان CS۳۵ و فروش صادراتی ۱۶ دستگاه CBU بالغ بر ۱.۹ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.



♦️بانک ملت (#وبملت) به عنوان دومین بانک بزرگ بورس با انتشار گزارش عملکرد بهمن و ۱۱ ماه سال، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت یک و ۱۳.۴ هزار میلیارد تومانی شد.



♦️نمایندگان مجلس در بخش درآمدی لایحه بودجه با مصوباتی در مورد مالیات از صنایع بورسی و معافیت پذیره نویسی و همچنین دریافت مالیات از بازیگران و کاربران بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده موافقت کردند.



♦️طبق گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ، ایران از اوایل سال جاری میلادی و طی ۶ هفته ۱۷.۶ کیلو اورانیوم ۲۰ درصدی تولید کرده است.



♦️#ذوب‌آهن با انتشار عملکرد ۱۱ ماه سال مالی جاری، ۱۷.۵ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۸۱ درصدی روبرو شده است.



♦️با حمایت وزارت جهاد کشاورزی ۴ هزار دستگاه تراکتور دیگر به کشاورزان در سال جاری اختصاص می یابد که خبری خوشی برای شرکت تراکتورسازی‌ایران (#تایرا) است .



♦️دبیر ستاد تنظیم بازار ضمن تکذیب عرضه #روغن با کارت ملی ، گفت: قیمت روغن در سال آینده افزایش نمی یابد.



♦️مدیر اجرایی "#پلوله" اعلام کرد: با عنایت مفاد رای صادره از سوی شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور در ۲ اسفند ماه، رای صادره از شعبه ۵۲ دادگاه تجدید نظر استان تهران در ۱۰ آذر سال ۹۷ مبنی بر نقض رای ورشکستگی مورد تایید قضات دیوان عالی قرار گرفت و از آنجایی که تمامی آثار مالی رای مبنی بر نقض ورشکستگی در سال مالی ۹۷ در دفاتر شرکت شناسایی شده و از آن تاریخ تاکنون هزینه‌های مالی مرتبط به آن نیز ثبت شده، رای موصوف هیچگونه آثار مالی بر شرکت ندارد.



♦️عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با تایید افزایش ۱۰ درصدی مالیات اپراتورها در سال آینده ، وعده داد قیمت اینترنت گران نخواهد شد .



♦️مدیرکل ارتباطات #همراه اول در واکنش به افزایش ۱۰ درصدی حق سهم دولت از اپراتورها در قراردادهایی که سال آینده به پایان می رسد، گفت: این شرکت بورسی مشمول مصوبه مجلس نیست.



♦️"#دقاضی" اعلام کرد: با توجه به الزامات سازمان غذا و دارو مبنی بر بهسازی و ارتقاء GMP سالن تولید انواع سرم و سالن تهیه محلول پس از دو سال موفق به اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو مبنی بر تعطیلی خطوط شده و فرآیند بهسازی از پنجم اسفند شروع شد. طبق برآوردهای انجام شده حدود چهار ماه عملیات بهسازی به طول خواهد انجامید. شروع به تولید از ابتدای تیر سال ۱۴۰۰ خواهد بود. با توجه به برنامه ریزی انجام شده جهت توقفات فوق، مبلغ فروش و سود اعلامی در سامانه کدال تا پایان اسفند ماه محقق خواهد شد. مبلغ فروش از دست رفته سه ماه اول سال ۱۴۰۰ بر اساس آخرین نرخ های مصوب فروش ۱۰۲.۱ میلیارد تومان برآورد شده است.



♦️صنایع ماشین های اداری ایران (#مادیرا) با ارائه گزارش عملکرد ۱۱ ماه سال مالی جاری، ۲.۰۷ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به مدت مشابه گذشته با رشد ۶۸ درصدی روبرو شده است.

انتهای خبر

0
0