رمزارز نیوز
1401/05/10
12:30
مهاجرت ماینرهای اتریوم به شبکه اتریوم کلاسیک!

به گزارش کالین وو (Collin Wu)، روزنامه‌نگار معروف حوزه رمزارزها، یک سازنده ماشین‌های استخراج اتریوم به نام… مطالعه مطلب ...

به گزارش کالین وو (Collin Wu)، روزنامه‌نگار معروف حوزه رمزارزها، یک سازنده ماشین‌های استخراج اتریوم به نام Innosilicon، سیستم‌عامل ETC را برای سرورهای A۱۰pro ۵۰۰M و A۱۰pro ۷۲۰M خود منتشر کرده است که می‌تواند برای استخراج ETC استفاده شود. سیستم‌عامل ETC برای مدل A۱۱ هم در حال حاضر در دست توسعه است.


در اطلاعیه رسمی این شرکت آمده است:


به درخواست مشتریانمان و به دلیل تغییر الگوریتم اجماع اتریوم به اثبات سهام (PoS)، سیستم‌عامل ETC را برای سرورهای A۱۰pro ۵۰۰M و A۱۰pro ۷۲۰M توسعه داده‌ایم و پس از آزمایشات لازم و برای راحتی مشتریان، آن را به‌صورت عمومی منتشر می‌کنیم.


در حالی‌که اتریوم برای تغییر الگوریتم خود به PoS تلاش می‌کند، اتریوم کلاسیک با استفاده از اجماع اثبات کار (PoW) به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


در حال حاضر، Ethereum Classic با افت ۴٫۸۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش ۵۴ درصدی نسبت به هفته گذشته، با ۳۹٫۸۵ دلار معامله می‌شود. این افزایش هفتگی در مقایسه با بقیه ۲۰ ارز برتر، تا حدی ناشی از این گمانه‌زنی‌ها بود که استخراج‌کنندگان ETH ممکن است در صورت انجام ادغام (Merge) به ETC روی آورند.


همان‌طور که پیش‌تر گزارش شد، AntPool، یک استخر استخراج متصل Bitmain هم در حال سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری بر روی ارتقای اکوسیستم کلاسیک اتریوم است. هدف این استخر، پیشرفت عملکرد و همچنین، توسعه برنامه‌های این شبکه عنوان شده است. در همین حال، Bitmain اخیرا اعلام کرده که قصد دارد برای همه مدل‌های Antminer خود، رمزارز ETC را بپذیرد.


انتهای خبر

0
0