آکادمی هلاکوئی
1400/06/14
23:00
ریپل طی این روند ، ۶ دلاری می شود !

در طول چهار ماه گذشته ، پرایس اکشن…

در طول چهار ماه گذشته ، پرایس اکشن ریپل (XRP) نوسانات قابل توجهی را تجربه کرد. این آلت کوین از سقف قیمتی ۱.۹ دلاری به ۰.۵ دلار سقوط کرد و در حال حاضر ، با بازیابی خود به بالای ۱.۲ دلار ،به دنبال افزایش به سطوح بالاتری از جمله ۱.۳۵ دلار و به دنبال آن ۲.۴۴ دلار و در نهایت جهش به بالای ۶.۳۹ دلار است.



آیا این ها همه یک گمانه زنی است ویا واقعا روند صعودی فعلی می تواند قیمت XRP را در نهایت به بالای ۶.۳۹ دلار برساند؟


بدون شک ، تا به حال دعوای قضایی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) نقش مهمی در صعود و سقوط XRP داشته است. جدیدترین تحولات در این زمینه حاکی از آن است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با درخواست ریپل مبنی بر افشای اجباری دارایی کارکنان خود، مخالفت می کند. گفتنی است که در طی سه ماه گذشته تنها انتشار چنین تحولاتی منجر به نوسانات در قیمت XRP شده است.


البته ، مهم این است که روند صعودی اخیر عمدتا به موجب احساسات بازار و روند بیت کوین شکل گرفته است. با این وجود ، به نظر میرسد XRP دیگر تحت تاثیر احساسات بازار قرار نمی گیرد و به طور مستقل ، روند خود را ادامه می دهد. طی روند اخیر ، ریپل ۲۵ درصد بیشتر از بازار جهش یافت. بنابراین ،شرایط برای ریپل خوب به نظر میرسد آیا معامله گران نیز با این روند به بازار وارد خواهند شد؟



استراتژیست ارز دیجیتال ، “Dark Defender” عنوان کرد :


مسیر XRP تا ۶.۳۹ دلار مشخص است مگر اینکه نتواند در بالای سطوح مقاومتی نمودار روزانه خود حفظ شود. برای چنین جهشی ، بسته شدن کندلی هفتگی در بالای ۱.۲۶-۱.۲۷ دلار ضروری است.


علاوه بر این ، با توجه به اینکه این دارایی دیجیتال در نمودار ۱۲ ساعته خود کف های قیمتی بالاتری ایجاد کرده است، به همین دلیل نمی توان جهش ریپل به ۶ دلار را انکار کرد. اولین تارگت الگوی صعودی در تمامی نمودار های ریپل ، ۱.۳۵ دلار است که به دنبال آن قیمت در مسیر رسیدن به ۲.۴۴ دلار قرار می گیرد و در نهایت به ۶.۳۹ دلار صعود می کند.



XRPGRx 300x186 - ریپل طی این روند ، 6 دلاری می شود !

آیا بازار برای روند صعودی بعدی آماده است ؟


به طور کلی ، می توانیم هر گونه صعود ویا سقوطی را از طریق حجم معاملات بالا و رفتار های نهنگ ها تشخیص دهیم.


شایان ذکر است که انتقالات بزرگ متعلق به XRP به حسابهای صرافی ها انجام می شود و بالعکس. پلتفرم تحلیل Whale Alert نشان میدهد که یک کیف پول ناشناس بالغ بر۲۰۵ میلیون XRP به شبکه ریپل منتقل کرده است.


۲۱ میلیون XRP بین صرافی های Bittrex و Upbit رد و بدل شده است. همچنین بین صرافی های Binance و Huobi به میزان ۷۰ میلیون XRP رد و بدل شده است.


در حالی که بیشتر معیارها سیگنال های صعودی برای XRP صادر می کنند و پرایس اکشن آن سلامت دیده می شود ، نسبت شارپ، پس از رسیدن XRP به سقف قیمتی دوساله ، با افت شدیدی روبرو شد. کاهش نسبت شارپ گویای آن است که XRP سود کمتری در برابر دارایی بدون ریسک دارد.


با این حال ، وقتی صحبت از دارایی های پرنوسان از جمله ارز های دیجیتال می شود ،نسبت سورتینو (Sortino) در این موضوع می تواند تصویر واضح تری به ما ارائه دهد.


قابل ذکر است که نسبت سورتینو (Sortino) ریپل بسیار بالاتر از برخی از آلت کوین های برتر مانند LTC و BNB بود که میزان ۰.۰۸۶۱ را نشان می داد. یک سرمایه گذار منطقی همیشه به دنبال خرید یک دارایی با نسبت سورتینو بالاتر است زیرا این بدان معناست که این سرمایه گذاری به ازای هر واحد ریسکی که دارد ، بازده بیشتری ارائه خواهد داد.


بنابراین ، علی رغم وجود مقاومت های مهم در برابر XRP ، معامله گران می توانند با عبور ریپل از سطح مهم ۱.۳ دلاری که درحال حاضر چندان دور نیست ، وارد معامله شوند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: ambcrypto

انتهای خبر

0
0