بورس۲۴
1401/05/25
13:28
ارزش معاملات خرد به ۳.۵ همت رسید

ارزش معاملات خرد با حدود ۴ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به محدوده ۳,۵ همت رسید. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی و سرمایه گذاری ها انجام شد.

ارزش معاملات خرد به 3.5 همت رسید

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با حدود ۴ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به محدوده ۳,۵ همت رسید. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی و سرمایه گذاری ها انجام شد.


گروه های مخابرات، خودرو و ساخت قطعات و بانک ها و موسسات با بیشترین ورود پول حقیقی و گروه های فرآورده های نفتی، سرمایه گذاری ها و شرکت های چند رشته ای صنعتی با عمده ترین تزریق پول حقوقی همراه شدند.


تراز پول خرد بازار بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان منفی شد. اما در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله شاهد ورود حدود ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی بودیم.


نمادهای پترول، اخابر، ذوب، خساپا، ورنا، وتجارت، وبملت، همراه، های وب و خزامیا در صدر خریدهای حقیقی از حقوقی قرار گرفتند. حقوقی ها بیش از همه شپنا، آریان، فجام، شستا، تفارس، شتران، تاپیکو، بپاس، وبانک و آریا را از حقیقی های بازار خریداری کردند.


در پایان شاخص کل ۴ هزار و ۱۹۰ واحد افت کرد که بخش عمده ای از این افت توسط نمادهای فولاد، فملی، فارس، شپنا، شبندر و کچاد اتفاق افتاد. اما اخابر بیشترین تاثیر مثبت را داشت. شاخص هموزن اما تحت تاثیر افزایش قیمت در صنایع و سهام کوچک بازار یک هزار و ۳۹۶ واحد افزایش یافت و به ارتفاع ۳۹۸ هزار واحد رسید. شاخص فرابورس نیز ۸۲ واحد منفی خورد.

انتهای خبر

0
0