بورس۲۴
1400/03/08
10:11
فروش بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریالی اردیبهشت ماه شرکت سبحان دارو

بورس ۲۴ : شرکت سبحان دارو از شرکت های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری البرز به عنوان شرکت پیشرو و لیدر اصلی بازار داروهای حوزه اعصاب و روان در کشور می باشد. رتبه نخست فروش مقداری صنعت داروی کشور در ۱۰ سال گذشته در اختیار این شرکت می باشد. همچنین شرکت به تازگی از مرز ۳ میلیارد واحد دارو در سال عبور نموده و چشم انداز شرکت رسیدن به ۵ میلیارد عدد دارو با معرفی محصولات جدید است...

بورس۲۴ : شرکت سبحان دارو از شرکت های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری البرز به عنوان شرکت پیشرو و لیدر اصلی بازار داروهای حوزه اعصاب و روان در کشور می باشد. رتبه نخست فروش مقداری صنعت داروی کشور در ۱۰ سال گذشته در اختیار این شرکت می باشد. همچنین شرکت به تازگی از مرز ۳ میلیارد واحد دارو در سال عبور نموده و چشم انداز شرکت رسیدن به ۵ میلیارد عدد دارو با معرفی محصولات جدید است.


میانگین فروش ماهانه شرکت در سالی که گذشت در حدود ۴۵۰ میلیارد ریال بوده است. فروش شرکت سبحان دارو در اردیبهشت ماه سال جاری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال گزارش شده است. این شرکت قصد دارد تا در سال جدید با انجام سرمایه گذاری های هدفمند، سبد محصولات خود را توسعه بخشد.


این شرکت به تازگی مجمع سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ را پشت سر گذاشته است. شرکت سبحان دارو که هفته گذشته مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد مدیر عامل شرکت در این مجمع این نوید را به سهامداران داد که در سال جاری با انجام سرمایه گذاری تحولات بسزایی در شرکت ایجاد نموده و با ورود به حوزه های جدید و توسعه سبد محصولات خود سال موفقی را پیش رو داشته باشند.


انتهای خبر

0
0