آکادمی هلاکوئی
1399/10/30
05:19
ارایه ۲۰۰ میلیون دلار Bitcoin ETP در بورس اوراق بهادار سوییس توسط CoinShares

مدیر دارایی دیجیتال CoinShares، در حال راه اندازی…

مدیر دارایی دیجیتال CoinShares، در حال راه اندازی یک محصول قابل معامله با بیت کوین یا ETP در بورس اوراق بهادار سوییس (SIX Swiss Exchange) می باشد.


بر اساس گزارش امروز بلومبرگ، Bitcoin ETP با تیکر BITC، فردا در بورس اصلی اوراق بهادار سوییس، ارایه خواهد گردید.


هر ETP، بصورت فیزیکی توسط ۰.۰۰۱ بیت کوین به ارزش تقریبی ۳۶ دلار در زمان انتشار این مطلب، پشتیبانی می گردد. متولی این ETP، توسط Komainu، که توسط CoinShares با حمایت بانک ژاپنی Nomura Holdings و سازنده کیف پول سخت افزازی Ledger در ماه ژوین ۲۰۲۰ (خرداد ۱۳۹۹)، تاسیس گردیده است، خواهد بود.


فرانک اسپیتری (Frank Spiteri)، مدیر ارشد CoinShares، بیان داشت: بسیاری از مشتریان سازمانی، از یک فرآیند ارزیابی صلاحیت برخوردار هستند و ما میخواستیم برای پذیرفتن این تقاضا، محصولی با کیفیت مناسب را به بازار عرضه نماییم.” “ما از ژانویه (دی) آماده هستیم تا تا تقاضاهای آینده مشتریان سازمانی را بپذیریم.”


تبریک به تیم Coinshare که سال ۲۰۲۱، را به خوبی آغاز کردند.


جدیدترین خط محصول قابل تبادل (ETP)، فردا با ۲۰۰ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) راه اندازی خواهد شد.


با تشکر از VlidanaHajric برای پوشش این خبر


— Meltem Demirors (@Melt_Dem) January ۱۸, ۲۰۲۱


مدیر ارشد استراتژیک CoinShares، ملتم دمیررز (Meltem Demirors)، در توییتر خود اعلام کرد که یک ETP با ۲۰۰ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت (AUM)، راه اندازی خواهد شد. طبق گفته بلومبرگ، این شرکت، تقریبا ۴ میلیار دلار AUM، سرمایه، ۳۰۰ درصد افزایش از آگوست سال گذشته (مرداد ۱۳۹۹)، دارد.


SIX Exchange از سه سال پیش که اولین ETP جهان را لیست کرده است، به طور قابل توجهی پیشنهادات رمزنگاری خود را گسترش داده است. در ماه جولای (تیر)، Bitcoin Capital Active ETP که یک ETP با بیت کوین در برابر ۱۴ آلت کوین برتر است را لیست کرد. هفته گذشته، شرکت سرمایه گذاری ETC Group مستقر در لندن نیز یک ETP بیت کوین را در این بورس راه اندازی کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0