آکادمی هلاکوئی
1401/05/11
12:00
شروع افزایش عرضه تتر پس از کاهش سه ماهه آن

بزرگترین استیبل کوین جهان، تتر (USDT)، عرضه در…

بزرگترین استیبل کوین جهان، تتر (USDT)، عرضه در گردش خود را پس از تقریبا سه ماه کاهش، افزایش داده است، البته این کار می تواند نشانه ای باشد که بازار رمزارزها به آرامی در حال بهبود می باشد.


طبق اطلاعات وبسایت CoinMarketCap، شروع اولین ضرب سکه های جدید در تقریبا سه ماه اخیر، در ۲۹ ژوئیه (۷ مرداد) رخ داد و سه مورد دیگر نیز وجود داشته است که آخرین آنها در ۲ آگوست (۱۱ مرداد) بوده است. با اینکه تزریق USDT کم بوده، اما با این حال، ارزش بازار تتر را ۰.۷٪ یا کمتر از ۵۰۰ میلیون دلار افزایش داده است.



Screenshot 2022 08 02 at 12 23 25 c191f2bf 3f93 405c ae5c 70b4224d0c99.webp WEBP Image 929 × 400 pixels 300x129 - شروع افزایش عرضه تتر پس از کاهش سه ماهه آن

بر اساس گزارش شفاف سازی تتر، اکنون ۶۶.۳ میلیارد دلار آمریکا از این رمزارز در گردش است. این میزان سرمایه به تتر سهمی حدود ۴۳ درصد از کل بازار استیبل کوین ها را می دهد.


عرضه تتر در اوایل ماه می (اردیبهشت) به بالاترین حد خود رسید، زمانی که از مرز ۸۳ میلیارد دلار آمریکا عبور کرد. اما بعد از آن، فروپاشی اکوسیستم Terra، ریزش کل بازار رمزارزها و بازخریدهایی در مقیاس بزرگ، شرکت را مجبور کرد تا عرضه در گردش را کاهش دهد، که در اواخر ژوئیه (اوایل مرداد) ۲۱ درصد کاهش یافت و به ۶۵.۸ میلیارد رسیده بود.


این امر شرکت رقیب Circle را قادر می سازد تا سهم بازار استیبل کوین USDC خود را افزایش دهد که اکنون سهمی ۳۶ درصدی با ارزش بازار ۵۴.۵ میلیارد دلاری دارد.


در این آخر هفته، ژائو، مدیر عامل بایننس، در مورد میزان استیبل کوین‌هایی که آماده ورود مجدد به بازار هستند، اظهار داشت:


«۳ مورد از ۱۰ رمزارز برتر، استیبل کوین هستند، به این معنی که تعداد زیادی “فیات” در بازار می باشد و آماده بازگشت به بازار می باشند. درواقع اگر مردم بخواهند از رمزارزها خارج شوند، اکثر آنها استیبل کوین را نگه نمی دارند.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0