آکادمی هلاکوئی
1400/03/25
13:59
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۵ خرداد)

بیت کوین پس از ۱۹ روز به ۴۰…

بیت کوین پس از ۱۹ روز به ۴۰ هزار دلار بازگشت


تقریبا یک هفته پیش، وضعیت ارز رمزنگاری شده برتر بازار چندان صعودی و مساعد به نظر نمی رسید. این دارایی پس از ترس و عدم اطمینان به وجود آمده پس از اظهارات ایلان ماسک و اخبار چین، تا مرز ۳۱۰۰۰ دلار سقوط کرد.


با این حال، گاوها بار دیگر پا به میدان گذاشتند و به تدریج BTC را به سمت بالا هدایت کردند. پس از آن، قیمت در حدود ۳۵۰۰۰ دلار تثبیت شد، اما اخبار مثبت مربوط به السالوادور قیمت را بیشتر از قبل تحت تاثیر قرار داد.


دیروز پس از تمجید دوباره پل تودور جونز از بیت کوین و خبر فروش اوراق ۱ میلیارد دلاری مایکرواستراتژی برای خرید بیت کوین، شرایط به کلی تغییر کرد. در عرض چند ساعت، BTC با چند هزار دلار افزایش، توانست تراز ۴۰۰۰۰ دلار را پس گرفته و برای اولین بار از ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) تاکنون با قیمت ۴۱۰۰۰ دلار ترید شد.


در نتیجه این تغییرات، سرمایه بازار بیت کوین به بالاتر از ۷۰۰ میلیارد دلار رسیده است، در حالی که دامیننس آن در حدود ۴۴ درصد است.


جهش قابل ملاحظه پولکادات


کوین های جایگزین که در ابتدا پشت سر بیت کوین حرکت می کردند، توانستند دستاوردهای قابل ملاحظه تری نسبت به رهبر خود به دست بیاوردند. اتریوم در تایم فریم روزانه ۵٪ افزایش یافته و با قیمتی بیش از ۲۶۰۰ دلار معامله می شود.


بایننس کوین هم عملکردی مشابه با اتریوم داشته است. در نتیجه این تحولات، BNB تا ۳۸۰ دلار جهش کرده و حتی ۴۰۰ دلار را نیز به چشم دید. Cardano (۵٪) ، Dogecoin (۲٪) ، XRP (۲.۵٪) ، Uniswap (۷٪) ، Bitcoin Cash (۶٪) و Litecoin (۷٪) نیز به رنگ سبز هستند.


بازار 25 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (25 خرداد)

پولکادات پس از لیست شدن در Coinbase Pro بهترین عملکرد را بین ارزهای برتر بازار از خود نشان داد. DOT از دیروز ۱۶ درصد افزایش یافته و در حال حاضر بالای ۲۵ دلار قیمت دارد. چین لینک (۱۲٪) و سولانا (۱۲) هم در زمره ارزهای دارای رشد دورقمی جا گرفته اند.


در بین آلتکوین های کوچکتر، افزایش قیمت Amp (۲۲٪), Klaytn (۱۶٪), THORChain (۱۴٪), Polygon (۱۴٪), Synthetix (۱۳٪), Basic Attention Token (۱۰٪) و SushiSwap (۱۰٪) بسیار مشهود بوده است.


در نهایت ، سرمایه تجمعی بازار طی چند روز بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته و به بیش از ۱.۷ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0