آکادمی هلاکوئی
1400/10/12
09:30
تحلیل تکنیکال چین لینک (LINK)؛ یک شنبه ۱۲ دی

بعد از ثبت رکورد ۳۸.۳۱ دلاری در ماه…

بعد از ثبت رکورد ۳۸.۳۱ دلاری در ماه نوامبر گذشته (آبان و آذر)، چین لینک (LINK) در یک روند نزولی ثابت باقی مانده است. در ماه دسامبر (آذر و دی)، قیمت این رمزارز به زیر منطقه ۲۴ دلار کاهش یافت که ظاهرا اکنون از منطقه تقاضا به منطقه عرضه تغییر کرده است. با وجود اینکه به نظر می‌رسد در این ماه چین لینک به کف قیمت خود رسیده است، اما هنوز نمی‌توان احتمال لمس مجدد حمایت ۱۷.۴ دلاری را به کلی رد کرد.


سطح فیبوناچی اصلاحی ۶۱.۸٪ حرکت نزولی سقف ۳۸.۳۱ دلاری به کف ۱۵.۳۲ دلار در حدود ۲۹.۵۳ دلار درست بالاتر از تراز ۲۸.۹۷ دلار قرار می گیرد که سال گذشته اهمیت زیادی داشت. هنگامی که قیمت در ماه نوامبر (آبان و آذر) به زیر این منطقه سقوط کرد، احتمالا LINK برای کاهشی عمیق‌تر آماده می شد.


چینلینک - تحلیل تکنیکال چین لینک (LINK)؛ یک شنبه 12 دی

در زمان نگارش این مطلب، چین لینک به عنوان بیست و دومین رمزارز بزرگ بازار، با قیمت ۲۰.۸۶ دلار در حال ترید شدن است و با وجود رشد ۵.۲۶ درصدی در تایم فریم ۲۴ ساعته، به نظر می‌رسید که LINK دوباره مجبور شود به سطح ۱۷.۴ دلار بازگردد. با این حال، اندیکاتور حجم تعادلی (OBV) طی هفته های اخیر بین دو سطح جهش داشته است. سطح پایین تر، همزمان با افزایش فشار فروش اوایل دسامبر (اواسط آذر) شکست ناپذیر بود و در واقع از آن زمان کف های بالاتر تشکیل داده است. از این رو، این احتمال وجود دارد که قیمت LINK نیز بعد از تشکیل یک کف قیمت بالاتر، بار دیگر به سمت ۲۳.۸ دلار حرکت کند. اندیکاتور MACD نیز نشان می دهد که حرکت نزولی هنوز غالب است، اگرچه در دو هفته گذشته از قدرت آن کاسته شده است.


با در نظر گرفتن همه موارد فوق، امکان لمس مجدد حمایت ۱۷.۴ دلاری را نمی توان نادیده گرفت. این منطقه می تواند نقطه ورود خوبی برای خرید LINK ارائه کند، مشروط بر اینکه بیت کوین از سوی خریداران به سطح کلیدی تقاضا برسد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: ambcrypto


انتهای خبر

0
0