رمزارز نیوز
1401/05/02
13:13
سینتتیکس (SNX) و نم (NEM) بهترین و بدترین عملکرد رمز ارزها را رقم زدند

بنابر داده‌های سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال سینتتیکس (synthetix) توانست با رشدی ۱۰.۱۹ درصدی رکورددار… مطالعه مطلب ...

بنابر داده‌های سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال سینتتیکس (synthetix) توانست با رشدی ۱۰.۱۹ درصدی رکورددار پرسودترین ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعت اخیر شود و در صدر فهرست بنشیند. به پیروی از سینتتیکس، ارزهای دیجیتال اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) با حدود ۸ درصد رشد و ایاس (EOS) با رشدی ۶ درصدی توانستند در جایگاه دوم و سوم بهترین ارزهای دیجیتال قرار بگیرند.


بازار ارزهای دیجیتال همچنان دارای فراز و نشیب‌های بسیاری است و ارزهای مختلف با نوسانات قیمتی به صورت لحظه‌ای جایگاه یکدیگر را تصاحب می‌کنند. بیت کوین در زمان انتشار این خبر در ۲۴ ساعت اخیر پیشرفتی نداشته ریزشی ۰.۲۲٪ را تجربه کرده و در محدوده ۲۲هزار دلار معامله می‌شود؛ اما دومین ارز دیجیتال برتر، اتریوم، توانست در شبانه روز اخیر برخلاف بیت کوین رشدی حدود ۲ درصدی را تجربه کند و در محدوده هزار دلار خریدو فروش شود.


باتوجه به داده‌های بازار، ارز دیجیتال نم(nem) با ریزشی ۶ درصدی پرضررترین ارز ۲۴ ساعت اخیر شد. ارزهای دیجیتال بیت کوین گلد(Bitcoin Gold) با ۴.۹۱٪ ریزش و نئو (Neo) با ۴.۵۱٪ به ترتیب دومین و سومین ارز از فهرست بدترین ارزهای دیجیتال شدند.


انتهای خبر

0
0