آکادمی هلاکوئی
1400/10/24
19:50
افزایش و رکورد شکنی فعالیت شبکه پالی گان (MATIC)!

پالی گان (MATIC)، یکی از کارآمدترین و مقرون…

پالی گان (MATIC)، یکی از کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین بلاک چین های سازگار با EVM، شاهد افزایش بی نظیری در فعالیت خود است. کدام dApp ها مسئول این افزایش هستند؟


فعالیت شبکه پالی گان به ۵۰۰۰۰۰ آدرس روزانه چشم دوخته است


طبق آمار جامعی که توسط محقق پالی گان، رافائل سیگنال (Raphael Signal) با نام [email protected] در توئیتر، به اشتراک گذاشته شده است، تعداد آدرس‌های فعال روزانه در پالی گان در هفته اول سال جدید، ۳۶ درصد افزایش یافته است.


پالیگان 1 - افزایش و رکورد شکنی فعالیت شبکه پالی گان (MATIC)!

همچنین در روزهای اخیر، شاخص‌های درآمد کل و میانگین هزینه معاملاتی آن بیش از سه برابر شده است. به این ترتیب، یک رکورد جدید در مورد درآمد ثبت می شود.


سندیپ نیلوال (Sandeep Nailwal) یکی از بنیانگذاران پالی گان خاطرنشان کرد که محصول او یکی پس از دیگری رکوردها را به ثبت رسانده است:


[email protected] ، بالاترین میزان در طول تاریخ را در آدرس های فعال و درآمد تنظیم می کند. خیلی خسته کننده شده است، هیچ چیز جدیدی در آن نیست.”


در عین حال، برخی دیگر از شاخص‌ها (تعداد خالص معاملات در روز و حجم درآمد نقدینگی دلاری از طریق پل‌ها) ثابت می‌مانند.


سان فلاورز فارمرز(Sunflower Farmers)


این افزایش چشمگیر فعالیت پالی گان را باید به رضایت پیرامون پروتکل های GameFi آن نسبت داد. همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده، افزایش محبوبیت پروتکل بازی برای کسب درآمد Sunflower Farmers هزینه های پالی گان را تسریع کرد.


این بازی به محبوب ترین dApp در تمام پلتفرم ها تبدیل شد. علاوه بر این، ۶ برنامه از ۱۰ برنامه برتر در پالی گان از حوزه GameFi هستند.


با کمال تعجب، Sunflower Farmers محبوب ترین بازی در پالی گان از نظر کیف پول های داخلی فعال نیست. اکوسیستم توکن تاور (TOWER) توانست ۲۰ درصد کاربران بیشتری را جذب کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0