اقتصاد آنلاین
1399/12/05
16:38
رخت سبز پالایشی‌ها در انتهای بازار

سبزپوشی صندوق پالایش یکم پس از هفت روز سرخ‌پوشی، پالایشی‌ها را به روند صعودی بازگرداند.

برای دنبال کردن اخبار صندوق پالایش یکم، اینجا کلیک کنید اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند ؛ د ر پایان معاملات بورس امروز ، نمادهای حاضر در صندوق پالایش یکم یعنی «شتران»، «شبریز»، و «شبندر» با خارج شدن از صف فروش در روند به روند صعودی بازگشتند.


شبندر


شرکت پالایش نفت بندرعباس ، امروز با رشد دو درصدی قیمت ۲۴,۹۷۰را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به ۹۵میلیون برگه سهم نزدیک شد.


شبندر امروز معاملات پرنوسانی را تجربه کرد و در نهایت تلاشش برای مثبت ماندن بی ثمر ماند و در آخرین معاملات خود، عدد ۲۴,۴۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود نیم درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۹۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۴,۹۷۰ریال آغاز خواهد کرد.


این نماد بورسی همچنین ارزش معاملات حدود ۲۳۰میلیارد تومانی برای خود ثبت کرد.


شبندر

شتران


شرکت پالایش نفت تهران ، در معاملات امروز با ثبت رشد نیم درصدی در ساعت پایانی بازار از صف فروش خارج شد و به معامله درآمد. شتران در آخرین معاملات خود با افت یک درصدی قیمت ۹,۰۰۰را ثبت کرد. همچنین این سهم ارزش معاملات حدود ۱۷۰میلیارد تومانی برای خود ثبت کرد و با ثبت قیمت ۹,۱۱۰به اسقبال روز آینده رفت.


شرکت پالایش نفت تهران با جا به جایی بیش از ۱۸۵میلیون برگه سهم، میان حقیقی‌ها دست به دست شد.


شتران

شبریز


در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تبریز با رشد نیم درصدی مواجه شد. این نماد بورسی در آخرین معامله خود با افت یک و نیم درصدی قیمت ۲۷,۸۲۰را ثبت کرد و اتقبال روز آینده رفت.


شبریز نیز مانند سایر نمادهای پالایشی سهامدارانش را در صف فروش منتظر گذاشت و تنها در ساعت پایانی بازار معامله شد.


شرکت پالایش نفت تبریز با ثبت حجم معاملات ۴۳میلیون واحدی و ارزش معاملات بیش از ۱۲۰میلیارد تومانی از روند نزولی خارج شد


شبریز

انتهای خبر

0
0