کانال کدال
1400/09/07
09:22
‍ ‍ 📊 نماد : ومشان 📑 موضوع: شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده 🏭 شرکت: سرمايه گذاري فني و مهندسي مشانير ☑️دلایل اصلاح:با عنايت به ...

📊 نما د : ومشان



📑 موضوع: شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده



🏭 شرکت : سرمایه گذاری فنی و مهندسی مشانیر



☑️دلایل اصلاح:با عنایت به موارد مطروحه در مجمع پیرامون افزایش سرمایه و همچنین خرید دو ملک توضیحات در فرمها و به شرح فایل ضمیمه ارائه می گردد که در فرمها اشتباها شفاف سازی قبلی جایگزین شده بود.



🖌 به استحضار می رساند مدیرمحترم نظارت بر ناشران بازار پایه با سلام و تحیت عطف به تذکرات مطرح شده در خصوص تصمیمات مجمع مراتب به شرح ذیل به استحضار می رساند: ۱- قبولی سمت حسابرسان اصلی و علی البدل و قبولی سمت اعضاء هیات مدیره مطابق سنوات گذشته بر اساس تایید در صورتجلسات انجام گرفته است لکن موارد بصورت جداگانه ارسال می گردد. ۲- در خصوص افزایش سرمایه، هیچ تصمیمی در هیات مدیره شرکت مصوب نگردیده و صرفا در پاسخ به سئوال احدی از سهامداران به صورت مجازی مبنی بر برنامه افزایش سرمایه، مطرح شد اگر برنامه ای باشد پس از طرح و تصویب هیات مدیره از طریق کدال اطلاع رسانی می گردد. ۳- در خصوص موضوع خرید دو واحد ملک و عدم افشاء، هیچ گونه ملک جدیدی خریداری نشده و افشاء در خصوص خرید ملک در تاریخ های۱۳۹۹/۰۳/۲۵ و ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ قبلا صورت گرفته است. همچنین در پی الزام افشاء جزئیات املاک (زمین و ساختمان) حسب دستورالعمل صادره از سوی سازمان بورس در موعد مقرر در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ مجددا اطلاع رسانی شده است. در خصوص دعوی مطروحه یک واحد از دو واحد آپارتمان های در اختیار شرکت موضوع مربوط به مستاجر سابق آن آپارتمان می باشد. لذا موضوعی در خصوص افراز مالکیت و یا خطر و تهدید مالکیت آپارتمان مطرح نمی باشد و صرفا مستاجر بوده و پیگیری حقوقی آن در مجمع قرائت شده است ( نظر وکیل شرکت ضمیمه می باشد) مراتب جهت استحضار سرکار ایفاد می گردد.



📋 مشاهده اطلاعیه



📥 دریافت اطلاعیه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#ومشان


#شفاف_سازی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کانال کدال⬇️⬇️ 🆔:



انتهای خبر

0
0