آکادمی هلاکوئی
1400/03/08
17:28
یکی از بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای در ایالات متحده ، ارزهای دیجیتال را به عنوان شیوه ی پرداخت پذیرفت

شیتز (Sheetz) ، یکی از بزرگ ترین شرکت…

شیتز (Sheetz) ، یکی از بزرگ ترین شرکت های خرده فروشی در ایالات متحده ، علاقه مندی خود را نسبت به ارزهای دیجیتال ابراز کرد و آنها را به عنوان ابزار پرداخت خود به رسمیت شناخت.


با این وجود، مشتریان فروشگاه های شیتز می توانند کالا های مورد نظر خود را با استفاده از ارز های دیجیتال خریداری و پرداخت کنند. در نتیجه ارز های دیجیتالی از جمله بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین و دوج کوین مورد پذیرش شیتز هستند.


لیندا اسمیت (Linda Smith) ، مدیر پرداخت شرکت شیتز در این باره اظهار نظر کرد:


“بیش از هر چیز ، هدف و غایت ما در مجموعه شیتز این است که بتوانیم همیشه به مشتریان خود خدمات یک فروشگاه چند‌منظوره را ارائه دهیم. در نتیجه ، ما دائما در حال نوآوری و بررسی پیشنهادات جدید هستیم تا به مشتریان خود با پشتیبانی ۲۴/۷/۳۶۵ ، آنچه را که می خواهند را فراهم کنیم.این بار به پذیرش ابزار مختلف پرداخت متمرکز شده ایم . “


شایان ذکر است، فروشگاه های زنجیره ای شیتز با همکاری سرویس پرداخت ارزهای دیجیتال فلکسا (Flexa)، ارزهای دیجیتال را به‌عنوان یک روش پرداخت خواهد پذیرفت.


لیندا اسمیت ، همچنین به توضیحات خود افزود: “ما بسیار خوشحالیم که با شرکت فلکسا همکاری می کنیم تا از ارزهای رمزپایه و انواع دیگر دارایی های دیجیتال در فروشگاه های خود پشتیبانی کنیم.”


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: investing


انتهای خبر

0
0