اخبار اکس نوین
1400/07/01
11:22
سومین نهنگ بزرگ ارز دیجیتال ۳۲۱ واحد بیت کوین دیگر خرید

اکس نوین: داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم بیت اینفوچارتز (bitinfocharts) نشان می‌دهد که سومین نهنگ بزرگ ارز دیجیتال، ۳۲۱ بیت کوین دیگر به دارایی‌های خود اضافه کرده است. بر اساس این آمار، مجموع موجودی بیت کوین کیف پول با آدرس ۱P۵ZEDWTKTFGxQjZgggPPUpe۵۵۴WKDfHQ در حال حاضر ۱۱۱۷۹۴.۵۹ واحد معادل ۴.۷۵ میلیارد دلار است. سومین نهنگ بزرگ بازار ارز دیجیتال در کف خرید سومین نهنگ بزرگ ارز دیجیتال حجم زیادی بیت کوین را با قیمت متوسط ۴۱۶۷۳ دلار خریداری کرد و اکنون، موجودی بیت کوین کیف پولش را به حدود ۵ میلیارد دلار رساند. اطلاعات بیشتر نشان می‌دهد که این کیف پول در حال حاضر، ۰.۵۹۳۹ درصد از کل عرضه بیت کوین را شامل…

اکس نوین : داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم بیت اینفوچارتز (bitinfocharts) نشان می‌دهد که سومین نهنگ بزرگ ارز دیجیتال، ۳۲۱ بیت کوین دیگر به دارایی‌های خود اضافه کرده است.


بر اساس این آمار، مجموع موجودی بیت کوین کیف پول با آدرس ۱P۵ZEDWTKTFGxQjZgggPPUpe۵۵۴WKDfHQ در حال حاضر ۱۱۱۷۹۴.۵۹ واحد معادل ۴.۷۵ میلیارد دلار است.


سومین نهنگ بزرگ ارز دیجیتال حجم زیادی بیت کوین را با قیمت متوسط ۴۱۶۷۳ دلار خریداری کرد و اکنون، موجودی بیت کوین کیف پولش را به حدود ۵ میلیارد دلار رساند.


اطلاعات بیشتر نشان می‌دهد که این کیف پول در حال حاضر، ۰.۵۹۳۹ درصد از کل عرضه بیت کوین را شامل می‌شود. این کیف پول در مجموع ۴۴۶ تراکنش ورودی و ۵۴ تراکنش خروجی داشته است و در مجموع، ارزش تحقق یافته آن ۲۵۲۷۷۷۳۷۵۱ دلار است. ارزش تحقق یافته میزان ارزش بازار فعال را در نظر گرفته و دارایی‌هایی که برای مدتی طولانی جابجا نشده‌اند را نادیده می‌گیرد.


با توجه به آخرین توییت پلتفرم تجزیه و تحلیل گلاسنود، هولدرهای کوچک بیت کوین در مجموع ۱۴ برابر بیشتر از سومین نهنگ بزرگ ارز دیجیتال بیت کوین دارند و این سرمایه‌گذاران زمانی که پادشاه رمزارزها با افت قیمت مواجه می‌شود، به انباشت ادامه می‌دهند.


گلاسنود با استناد به داده‌های تهیه‌شده توسط ویلی وو تحلیلگر چینی اعلام کرد که آدرس‌های بیت کوین با کمتر از ده واحد BTCبر سرعت انباشت خود افزوده‌اند و سرعت فعلی از زمان اوج ۶۴۸۶۳ دلاری در ماه آوریل بی‌سابقه است.


در حال حاضر، در زمان نگارش این خبر، این هولدرهای کوچک حدود ۱۴ درصد از عرضه بیت کوین را در مجموع هولد می‌کنند.


مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ معتقد است کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بالاخره صندوق قابل معامله بورسی بیت کوین را تایید کرده و از کانادا در نحوه برخورد با ETF ها پیروی خواهد کرد. کانادا پیش از این مجوز صدور چند صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین و اتریوم را تایید کرده بود.


استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ معتقد است زمان احتمالی پذیرش اولین ETF بیت کوین در آمریکا اواخر ماه اکتبر خواهد بود.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0