بورس پرس
1401/05/29
00:00
آغاز فروش بدون قرعه‌کشی دو محصول شاسی بلند ایران خودرو از امروز

ایران خودرو، فروش فوری دو محصول هایما را بدون محدودیت قرعه‌کشی را امروز با موعد تحویل ۳۰ روزه و از طریق سامانه تخصیص یکپارچه آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی فوری دو محصول هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک و هایما S۵ توربو شارژ اتوماتیک با گیربکس AT۶ را بدون قرعه‌کشی با موعد تحویل ۳۰ روزه و قیمت قطعی از ساعت ۹ صبح امروز آغاز می کند که تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا دوشنبه ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت.


بر اساس این گزارش، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com نسبت به انتخاب محصول مورد نظر اقدام کنند و سپس به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو (esale.ikco.ir) انتقال داده می‌شوند.


محدودیت‌های خرید شامل اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن گواهی‌نامه معتبر، حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماهه، عدم پلاک انتظامی فعال به‌نام متقاضی و شماره تلفن و شماره شبای معرفی شده باید به نام فرد متقاضی اعمال می‌شود. همزمان با این طرح، طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران اجرایی می‌شود.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0