آکادمی هلاکوئی
1399/12/16
12:42
رشد نجومی توکن NFY در عرض یک هفته همزمان با هیجانات ایجاد شده پیرامون توکن های غیر قابل تعویض

یک آلتکوین دارای ارزش بازار کم با نام…

یک آلتکوین دارای ارزش بازار کم با نام Non-Fungible Yearn (NFY) پس از ترسیم نرخ رشدی خیره کننده در تایم فریم هفت روزه و همزمان با افزایش علاقه به توکن های غیرقابل تعویض (NFT) توجه همه را به سمت خود جلب کرده است.


NFY نوع جدیدی از دارایی های رمزنگاری شده است که از ویژگی های بارز NFT ها و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) بهره می گیرد. هدف اصلی NFY Finance ارائه قابلیت استیکینگ دارایی های رمزنگاری در استخرهای مختلف به منظور دریافت توکن NFY و مجزا کردن خود از پلتفرم های قدیمی استیکینگ دیفای می باشد.


پلتفرم NFY اکوسیستمی ایجاد می کند که در آن به جای اینکه یک حساب به سهام خاص متصل شود، NFT حق آن سهام را نشان می دهد … روند کار همانند سایر پلتفرم های دیگر است. تفاوت کلیدی آنها در این است که وقتی کاربر ارزهای رمزنگاری خود را سپرده گذاری می کند، یک NFT ضرب می شود و جزئیات سهام در داخل آن NFT ذخیره می شود.”


این پروژه مورد توجه تحلیلگر برجسته حوزه ارزهای رمزنگاری، Tyler Swope قرار گرفته است؛ وی در حالی که این کوین با قیمتی در حدود ۳۱ دلار معامله می شد به آن اشاره کرده بود. پس از اینکه قیمت NFY با بیش از ۱۰۰۰۰ درصد افزایش، از ۵.۹۵ دلار در روز ۲۷ فوریه (۹ اسفند) به بالاترین قیمت خود در ۶۰۴ دلار رسید، هیاهوی NFT را به سطح جدیدی رساند. ارزش بازار این ارز نیز در همین بازه زمانی از حدود ۳۵۶۰۰۰ دلار به بیش از ۳۷ میلیون دلار رسیده است.


طبق داده های پلتفرم تحلیل داده CoinGecko، در زمان نگارش این مطلب، این دارایی رمزنگاری شده با قیمت ۴۲۷.۹۴ دلار در حال ترید شدن است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0