اقتصاد آنلاین
1400/04/28
16:26
رشد ۶۸ درصد سود خالص شرکت پشم شیشه ایران نسبت به دوره مشابه قبل

گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پشم شیشه ایران از شرکت های تابعه هلدینگ صدر تامین و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی مربوط به سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی ۳۰ اسفندماه سال ۹۹ صاحبان سهام شرکت پشم شیشه ایران از شرکت های تابعه تاصیکو و شستا در روز دوشنبه ۲۸ تیرماه با حضور آقایان غلامعلی اکوان به عنوان رییس جلسه ، ناصر شجاعی و مرتضی عباسی شاهمراد محله ناظر جلسه، جهانگیر باقری دبیر جلسه، موسسه هادی حساب حسابرس مستقل و بازرس قانونی ، سعید واشقانی فراهانی نماینده بورس اوراق بهادار ، ۶۶ درصد سهامداران و ۲۱۰ نفر به صورت آنلاین در محل مجموعه فرهنگی ، ورزشی تلاش تهران برگزار شد.


در ابتدای جلسه جهانگیر باقری مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران گزارشی از وضعیت عملکرد و فعالیتهای صورت گرفته این شرکت در سال ۹۹ و برخی برنامه های پیش رو در سال ۱۴۰۰ ارائه داد.


وی گفت از مهمترین دست آوردهای شرکت در سال قبل و در راستای جهش تولید برای اولین بار پس از ۵۷ سال رکورد تولید شکسته شد و توانستیم از ظرفیت اسمی عبور کنیم.


باقری افزود به منظور ایجاد بازاری منسجم و قانونمند برای تسهیل داد و ستد نقدی و حذف واسطه گری در معاملات ، خرید و فروش مستقیم بین فروشنده و خریدار، کاهش نوسانات مخل بازار و شفافیت در فرآیند فروش محصولات شرکت پشم شیشه ایران ، مراحل پذیرش محصول ایزوگام و پشم شیشه در بورس کالا به اتمام رسید و این محصولات هر هفته در این بازار عرضه می شود.


وی بیان داشت شرکت توانست در سه ماهه نخست سال جاری به افزایش ۱۰۰ درصدی در بخش صادرات محصول پشم شیشه و عایق لوله دست یابد.


مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران با اشاره به آخرین وضعیت پروژه کارخانه به سایت جدید اظهار کرد از آنجائیکه پروژه انتقال جزء مهمترین برنامه ها و اهداف عملیاتی شرکت می باشد ، برای تسریع در تامین هزینه های مالی پروژه ، از محل تسهیلات بانکی و منابع داخلی جهت پیشبرد پروژه استفاده خواهیم کرد.


در ادامه جلسه سایر اعداد مالی منتهی به سال ۹۹ نسبت به دوره مشابه قبل به صورت ذیل اعلام گردید.


فروش شرکت در سال ۹۹ با رشد ۵۹ درصدی به ۱۷۲۵۴۳۹ میلیون ریال رسید.


سودناخالص با رشد ۵۰ درصدی به ۵۰۸۵۰۸ میلیون ریال رسید.


سود عملیاتی با رشد ۴۶ درصدی به ۳۷۴۹۳۸ میلیون ریال رسید.


سود خالص با رشد ۶۸ درصدی به ۳۴۶۰۲۲ میلیون ریال رسید.


در پایان این مراسم، هیات رئیسه مجمع ضمن تشکر از هیات مدیره، مدیرعامل و کارکنان شرکت بابت عملکرد درخشان در سال ۱۳۹۹ مقرر نمود، از سود قابل تقسیم، مبلغ ۲۸۶،۰۰۰ میلیون ریال به سهامداران پرداخت گردد که با این تصمیم به ازای هر سهم مبلغ ۵۷۲ ریال سود تعلق خواهد گرفت.


انتهای خبر

0
0