آکادمی هلاکوئی
1401/05/07
18:20
کاهش میزان دارایی های رمزارزی شرکت WisdomTree در سه ماهه دوم

شرکت مدیریت دارایی WisdomTree، در سه ماهه دوم،…

شرکت مدیریت دارایی WisdomTree، در سه ماهه دوم، دارایی های رمزارزی تحت مدیریت این شرکت، با کاهشی نزدیک به ۱۲درصد از ۳۰۰ میلیون دلار در سال گذشته به ارزش متوسط ۲۶۵ میلیون دلار رسیده است.


این رقم همچنین در مقایسه با ۳۲۴ میلیون دلار که برای سه ماهه اول گزارش شده است، ۲۲درصد کاهش یافته است. در دوره سه ماهه دوم سال جاری، دارایی های رمزارزی این شرکت به ۲۳۵ میلیون دلار کاهش یافته است. این همزمان با رکود شدید در بازارهای دارایی دیجیتال و بیت کوین می باشد که ۳۷.۷ درصد در ماه ژوئن (خرداد) ریزش داشته است. و همچنین این ریزش بزرگترین افت آن از سال ۲۰۱۱ (۱۳۹۰) بوده است.


ویزدوم تری در تمام جنبه های تجارتی خود، در پایان سه ماهه، ۷۴.۳ میلیارد دلار دارایی را تحت مدیریت داشته است. این شرکت مدیریت دارایی، درآمد خالص سه ماهه ۸ میلیون دلاری را گزارش داد، که نسبت به سال گذشته تقریبا ۵۵ درصد کاهش یافته. با این حال، این مقایسه با ضرر ۱۰.۳ میلیون دلاری در سه ماهه اول امسال انجام می شود.


ویزدوم تری که در بورس نزدک نیز لیست می باشد، محصولات سرمایه گذاری رمزارزی را فراهم می کند، که اخیرا لیست محصولات مبادله ای (ETPS) را راه اندازی می کند که سولانا، کاردانو و پولکادات را در بورس های اصلی در اروپا ارائه می کند. همچنین یکی از چندین مراکز معاملاتی است که تلاش های خود را برای لیست شدن صندوق مبادله ای بیت کوین (ETF) در ایالات متحده آمریکا انجام داده است.


سهام ویزدوم تری در معاملات پیش بازار تقریبا ۵٪ افزایش داشته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0