بورس۲۴
1400/02/13
09:37
نفت پارس در فروردین ماه بهترین عملکرد را در میان روانکاران داشت

در بخش صادرات ؛ فروش مقداری ۳۹ درصد و فروش ریالی ۱۵۱ درصد افزایش یافت... شرکت نفت بهران که در سال ۹۹ به طور میانگین در هر ماه بیش از ۳۷ هزار مترمکعب محصول تولید کرده بود در فروردین ماه امسال بیش از ۳۱ میلیون لیتر تولید داشت. فروش مقداری آن در نخستین ماه از سال جاری بیش از ۱۶ میلیون لیتر بود که ۲۷ درصد آن صادرات شد و ۷۳ درصد مابقی فروش داخلی بود. از لحاظ ریالی جمع فروش فروردین ماه شبهرن بیش از ۳۵۳ میلیارد تومان بود که ۸۷ میلیارد تومان آن از صادرات حاصل شد...

بورس۲۴ : شرکت نفت بهران که در سال ۹۹ به طور میانگین در هر ماه بیش از ۳۷ هزار مترمکعب محصول تولید کرده بود در فروردین ماه امسال بیش از ۳۱ میلیون لیتر تولید داشت. فروش مقداری آن در نخستین ماه از سال جاری بیش از ۱۶ میلیون لیتر بود که ۲۷ درصد آن صادرات شد و ۷۳ درصد مابقی فروش داخلی بود. از لحاظ ریالی جمع فروش فروردین ماه شبهرن بیش از ۳۵۳ میلیارد تومان بود که ۸۷ میلیارد تومان آن از صادرات حاصل شد.


مقایسه عملکرد شبهرن در سال های ۹۹ و ۹۸ نشان می دهد که در بخش فروش مقداری صادراتی ۱۲ درصد و در بخش فروش ریالی صادراتی ۵۱ درصد افزایش داشته است.


نفت پارس در حالی در فروردین ماه بیش از ۲۷ میلیون کیلوگرم-لیتر محصول تولید کرد که در سال ۹۸ به طور میانگین در هر ماه بیش از ۳۰ میلیون کیلوگرم لیتر تولید کرده بود. در فروردین ماه فروش صادراتی نفت پارس نسبت به میانگین ۱۲ ماهه ۹۹ از لحاظ مقداری ۳۹ درصد و از لحاظ ریالی ۱۵۱ درصد رشد داشت. مجموع فروش ریالی (داخلی و صادراتی) شنفت در نخستین ماه از سال جاری نسبت به میانگین ماهانه سال گذشته ۵۴ درصد بیشتر بود.


شرانل اما در فروردین ماه امسال ۱۱ درصد کمتر از میانگین ماهانه ۱۲ ماهه ۹۹ فروخت. فروش مقداری صادرات این شرکت ۲۵ درصد و فروش ریالی صادراتی آن ۶۳ درصد نسبت به متوسط ماهانه سال قبل افت داشت. حجم تولیدات نفت ایرانول در نخستین ماه از امسال ۶۷ درصد کمتر از میانگین حجم تولید ماهانه آن در سال ۹۹ بود.


شرکت نفت سپاهان در فروردین ماه امسال از لحاظ مقداری با افت ۱۹ درصدی فروش نسبت به میانگین سال ۹۹ مواجه شد اما رشد نرخ فروش موجب افزایش ۹ درصدی فروش ریالی این شرکت شد. مجموع فروش ریالی (داخلی و صادراتی) شسپا در فروردین ماه سال جاری ۲۴ درصد بیشتر از میانگین ماهانه ۹۹ بود. این شرکت در فروردین ماه با افت ۱۹ درصدی در تولید مواجه شد.



انتهای خبر

0
0