بورس۲۴
1400/06/17
13:50
ابزاری نوین برای تقویت قدرت خرید مشتریان: با کارت اعتباری جدید بانک آینده همواره معتبرید/ راهکار مدرن و آسان جایگزین وام

با حضور محمد فطانت مدیر عامل بانک آینده ، از کارت اعتباری جدید این بانک در ۴ سطح مختلف رونمایی شد .

ابزاری نوین برای تقویت قدرت خرید مشتریان: با کارت اعتباری جدید بانک آینده همواره معتبرید/ راهکار مدرن و آسان جایگزین وام

بورس۲۴ : با حضور محمد فطانت مدیر عامل بانک آینده ، از کارت اعتباری جدید این بانک در ۴ سطح مختلف رونمایی شد .


این کارت اعتباری جدید با هدف‌ ‌‌توسعه کسب و کار خرد، تسهیل و تسریع در معاملات، تامین نیازهای مالی مشتریان به‌عنوان یک راه‌کار مدرن و آسان به‌جای تسهیلات خرد، کاهش نقل و انتقال پول و قابل استفاده در شبکه گسترده فروشگاهی و افزایش قدرت خرید در دسترس عموم مشتریان بانک آینده قرار گرفته است.


کارت اعتباری بانک آینده یکی از خدمات نوین مبتنی بر کارت است، که متقاضی با داشتن آن می‌تواند به پشتوانه اعتبار خود نزد بانک، پرداخت هزینه خرید‌های امروز خود را در آینده انجام دهد.


این کارت با هدف افزایش قدرت خرید مشتریان عرضه می‌شود که بر خلاف سایر کارت‌های بانکی، ابزار برداشت یا استفاده از موجودی یک سپرده نیست، بلکه ابزاری برای استفاده از اعتباری مشخص، در دوره‌ای معین است که بانک برای مشتری در نظر گرفته است.


دارنده این کارت می‌تواند با استفاده از آن از تمام فروشگاه‌ها و مراکز دارای پایانه فروش و بسیاری وب سایت‌های دارای فروشگاه‌های اینترنتی، نسبت به خرید کالا و دریافت خدمات اقدام کند.


حداکثر سقف مبلغ اعتباری و مدت بازپرداخت کارت اعتباری جدید بانک آینده، ۲ میلیارد ریال و از ۱۲ تا ۶۰ ماه برای مشتریان واجد شرایط طبق ضوابط و مقررات است.


کارت های اعتباری مرابحه با مبالغ مختلف و در ۴ سطح برنزی، نقره ای، طلایی و رزگلد عرضه می شود.


ایجاد امکان واریز وجه به کارت اعتباری از سوی مشتری به‌منظور افزایش مبلغ قابل پرداخت در خریدهای با مبالغ بیش از سقف‌های تعیین شده با استفاده از کارت اعتباری، شارژ کارت به‌میزان قسط پرداختی (ویژگی اعتبار چرخشی یا گردان)، امکان تسویه الکترونیکی بدهی کارت و ضریب امنیت بالا مشابه با سایر کارت‌های بانکی از ویژگی‌های این کارت است.


مرکز ارتباط با مشتریان بانک آینده نیز در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ پاسخ‌گو است.


منبع: روابط عمومی بانک آینده



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0