تدبیر فردا
1400/08/05
10:13
💢تحلیل‌بازارفارکس با سلام خدمت دوستان خب تحلیل دیروز و امروز بازار رو دیشب بنده وقت نکردم بزارم حالا بعد از بازار درموردش صحبت میکنیم که البته زی...

💢تحلیل‌بازارفارکس



با سلام خدمت دوستان


خب تحلیل دیروز و امروز بازار رو دیشب بنده وقت نکردم بزارم حالا بعد از بازار درموردش صحبت میکنیم که البته زیاد خارج از انتظار هم پیش نرفته است.




📊تحلیل‌شاخص‌تکنولوژی،نزدک:




یک تحلیل کلی درمورد شاخص #نزدک رو بنده در اینجا قرار بدهم که خیلی از دوستان و تحلیلگران عزیز سفارش کردند، ببینید #نزدک در یک محدوده ی پر فشار و پر از ابهام قرارگرفته که همگی اهالی بازار منتظر هستند #گزارشهای‌مالی سهام برتر این شاخص در این پنج شنبه نمایان شود.



خب #شاخص‌تکنولوژی هست و در این دو سال خوب رشد کرده و در این دو هفته ی اخیر نیز نسبت به دو شاخص دیگر و رقیب خود ( داوجونز و s&p ۵۰۰) از رشد کمی برخوردار بوده .



(( که دلیل آن همین گزارش ها است، گزارش #فیس‌بوک یک نزول بد رو به این شاخص داد هر چند با آمدن گزارش #تسلا این وضعیت کاملا جبران شد ولی برای عبور از این #محدوده‌ی‌مقاومتی نیاز به گزارش مثبت چند شرکت برتری هست که در این هفته منتشر می شود))



( تقریبا ۴۰ درصد این شاخص رو پنج شرکت تشکیل می دهند که دو تای آنها رو دیدیم گزارشاتشون رو).



پس برای عبور ما نیاز به یک محرکه ی جدید داریم ، اگر وضعیت شرکت ها آنطور که باید خوب نبود، خب این شاخص دوباره یک #نزول چند وقته به پایین رو خواهد زد که البته برای ما تریدر ها بسیار بهتر از #صعود هست چون میدانیم در هر صورت بنیاد این شاخص در #حالت‌کلی به سمت #صعودی است، پس بعد از یک #روندنزولی همگی آماده ی باز کردن اردر خرید در #روندصعودی آن هستیم.



برای یک تریدر فرقی در صعود یا نزول ندارد ولی بهتر است تمرکز خود رو از دست ندهیم و بهترین تشخیص از روند رو در اختیار داشته باشیم.



(( از نظر بنده این دو روز در حجم بالا ترید نزنید تا وضعیت مشخص شود)).



از لحاظ #تکنیکالی ، شاخص با حرکت دیروز یک واگرایی نزولی رو زده است ولی روند صعودی خود را هنوز حفظ کرده است.



(( بهتر است زیاد به تکنیکال در این برهه ی زمانی توجه نکنید چون دو روز دیگر اطلاعات مهم بنیادی رو ما قرار هست مشاهده کنیم و همیشه بنیاد قوی تر از تکنیکال سهم هست و میتواند روند را به نفع خود عوض کند ))



موفق باشید




╭═ঈீ͜ৡৢ͜͡🌎ꦿீ͜ৡৢ͜͡ঊ═╮


《《 》》

انتهای خبر

0
0