سهم گلچین
1399/11/08
09:39
#ممسني به اطلاع مي‌رساند؛ مطابق با اطلاعيه منتشره در تارنماي كدال، با توجه به عدم رفع ابهام وضعيت اطلاعاتي شركت پتروشيمي ممسني ، تعليق نماد معامل...

#ممسنی


به اطلاع می‌رساند؛ مطابق با اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال، با توجه به عدم رفع ابهام وضعیت اطلاعاتی شرکت پتروشیمی ممسنی ، تعلیق نماد معاملاتی (ممسنی۱) بنا به تشخیص سازمان بورس و اوراق بهادار حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ادامه می‌یابد.




#تکشا #کماسه #خمحرکه


به اطلاع می رساند،نماد معاملاتی شرکت های گسترش صنایع و خدمات کشاورزی(تکشا)، تامین ماسه ریخته گری(کماسه)، صنعتی نیرو محرکه(خمحرکه) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف ، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.




#دهدشت


به اطلاع می‌رساند؛ مطابق با اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال، با توجه به عدم رفع ابهام وضعیت اطلاعاتی شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت ، تعلیق نماد معاملاتی (دهدشت۱) بنا به تشخیص سازمان بورس و اوراق بهادار حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ادامه می‌یابد.



#کازرو


به اطلاع می‌رساند؛ مطابق با اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال، با توجه به عدم رفع ابهام وضعیت اطلاعاتی شرکت پتروشیمی کازرون ، تعلیق نماد معاملاتی (کازرو۱) بنا به تشخیص سازمان بورس و اوراق بهادار حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ادامه می‌یابد.



انتهای خبر

0
0