سهم برتر (بست بورس ۹۷)
1399/11/19
20:35
▪️به نقل از کانال تلگرامی کارگشا : دو طرف آب پاکی را روی دست هم ریختند ساعتی پیش کلیپی خلاصه از مصاحبه جو بایدن با شبکه خبری سی بی اس منتشر شد. که...

▪️به نقل از کانال تلگرامی کارگشا : دو طرف آب پاکی را روی دست هم ریختند



ساعتی پیش کلیپی خلاصه از مصاحبه جو بایدن با شبکه خبری سی بی اس منتشر شد. که در آن جو بایدن اعلام می‌کند تحریم ها برای بازگرداندن ایران به مذاکره لغو نمی شود و غنی سازی باید متوقف شود (فیلم کامل این مصاحبه بعداز ظهر یکشنبه به وقت آمریکا منتشر می شود). این اظهارات درست ساعاتی پس از بیانات مقام معظم رهبری در مورد برجام منتشر می شود. رهبر انقلاب اسلامی امروز تاکید کردند ابتدا آمریکا باید تمامی تحریم ها را لغو کرده و این مساله باید توسط ایران راستی آزمایی شود. با توجه به این اظهارات به نظر می رسد راه طولانی برای رسیدن به توافق در ظاهر وجود دارد. ۲۱ فوریه (۳ اسفند) ضرب العجل مجلس به دولت برای کاهش تعهدات برجامی ازجمله متوقف سازی اجرای اختیاری پروتکل الحاقی است که در صورت اجرای این قانون به نظر می رسد وارد فرآیندی پیچیده و زمانبر در موضوع بازگشت به توافق هسته ای خواهیم شد.



کم کم مواضع دولت جدید آمریکا در مورد برجام در حال آشکار شدن است و به نظر می رسد فعلا سناریو پیش رو همان سناریو اقتصاد مقاومتی خواهد بود! .

انتهای خبر

0
0