آکادمی هلاکوئی
1401/05/20
09:40
۵۵ درصد از سرمایه گذاران سکه های خود را در طول طوفان کریپتو نفروختند

بیت کوین گاهی آنقدر ارزشمند است که نمی…

بیت کوین گاهی آنقدر ارزشمند است که نمی توان آن را رها کرد. در واقع، بسیاری از مردم – و در این مورد ما آنها را “کوالا” می نامیم، زیرا آنها دوست دارند به آن بچسبند و هرگز رهایش نکنند – رمز ارز ارزشمند خود را حتی زمانی که همه چیز ناامیدکننده به نظر می رسد، هولد می کنند.


پیش بینی پذیری ممکن است یک کلمه مبهم باشد به خصوص در فضایی بسیار پرنوسان مانند کریپتو . در واقع، در مقایسه با بازار سهام، سرمایه‌گذاری بلندمدت در بازار کریپتو بسیار سخت است، زیرا نوسانات آن‌قدر زیاد است که تشخیص اتفاقات بعدی دشوار است.


با این اوصاف، حفظ سرمایه‌گذاری‌های کریپتو به‌ویژه زمانی که بازار سقوط می‌کند یا اجتناب از فروش زمانی که اوضاع خوب به نظر می‌رسد، یک چالش است. با این حال، بسیاری از سرمایه گذاران زمانی که دیگران در حالت وحشت هستند و سکه های خود را می فروشند، بیت کوین خود را حفظ می کنند.


بحران کریپتو برخی از سرمایه گذاران را وادار به فروش دارایی های خود کرده است، در حالی که اکثر سرمایه گذاران با پیش بینی رونق کریپتو در آینده آن را حفظ می کنند.


تحقیق بیت کوینی: ۷۸٪ علیرغم بحران دست به کاری نزدند


مطالعه اخیر منتشر شده در Civil Science نشان داد که تقریبا ۵۵٪ از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در چند هفته گذشته با وجود فروش گسترده، دارایی های دیجیتال خود را حفظ کردند. حدود ۴۵ درصد تصمیم به فروش بیشتر سرمایه‌گذاری‌های خود در حوزه ارزهای دیجیتال گرفتند، در حالی که ۲۶ درصد همه چیز را فروختند. ۲۰ درصد باقیمانده تنها بخش کوچکی از دارایی های رمزنگاری خود را به فروش رساندند


مسلما، در بازخوردی که بیش از ۴۴۶۶ پاسخ‌دهنده متشکل از سرمایه‌گذاران خرد ارائه کردند، علی‌رغم سقوط عظیمی که در بازار ارزهای دیجیتال رخ داد، حدود ۷۸ درصد تسلیم نشدند یا اصرار داشتند که بحران به هیچ وجه بر آنها تاثیر منفی نداشته است. به این معنی که آنها هنوز هم ارزهای دیجیتال خریده یا روی آن سرمایه گذاری می کنند


قابل ذکر است که بازار کریپتو علیرغم نوسانات زیاد، بازدهی فوری ایجاد می کند. این تحقیقات به دلیل وجود رکودهای قابل توجه در بازار مانند سقوط یا Terra (LUNA) انجام شد. اصلاحات اخیر بسیاری از کسب‌وکارها را بر آن داشت تا استراتژی‌ها و عملیات خود را تغییر دهند، مانند Voyager Digital و Celsius که اعلام ورشکستگی کردند.


علاوه بر این، در این دوره بود که بیت کوین کمترین بازده سه ماهه خود یعنی -۵۶ درصد برای سه ماهه دوم امسال ثبت کرد.


علاوه بر این، یافته‌های این مطالعه همچنین به این منطق توسط برخی از تحلیل‌گران رمزارز اشاره کرد که این بحران بخشی از طرح بزرگ‌تر چیزها از نظر کریپتو است. برای یک، مایک مک گلون، استراتژیست کالای هوش بلومبرگ، خاطرنشان کرد که بازار کریپتو، به ویژه بیت کوین، افزایش خواهد یافت و در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ طوفانی خواهد شد.


کریپتو در ماه جولای افزایش سریع قیمت را نشان می دهد


بازار کریپتو نشانه هایی از افزایش سریع قیمت را در ماه جولای نشان داد. علاوه بر این، افزایش علاقه سرمایه گذاران نیز منجر به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شد.


بیت کوین، همراه با اتریوم، دو ارز دیجیتالی هستند که مردم می توانند با اطمینان آنها را خریداری کنند و برای مدت طولانی نگه دارند. بیت کوین پادشاه رمزارزها بیهوده نیست. این یک سابقه عالی و پتانسیل رشد بسیار زیادی در بدو شروع کار دارد.


در واقع، علیرغم فراز و نشیب های شدیدی که بازار کریپتو از سر می گذراند، کوالاهای بیت کوین از رها شدن تا زمانی که می توانند خودداری می کنند و به درخت می چسبند



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: bitcoinist


انتهای خبر

0
0