تحلیل برای سود
1400/05/17
11:10
تحلیل بازار جهانی #سنگ_آهن قیمت سنگ آهن 62% چین نسبت به هفته گذشته با کاهش 9 دلاری به 173 دلار رسیده است. قیمت سنگ آهن 62% چین با کاهش 9 دلاری در...

تحلیل بازار جهانی #سنگ_آهن



قیمت سنگ آهن ۶۲٪ چین نسبت به هفته گذشته با کاهش ۹ دلاری به ۱۷۳ دلار رسیده است.



قیمت سنگ آهن ۶۲٪ چین با کاهش ۹ دلاری در هفته گذشته به ۱۷۳ دلار رسید. معاملات آتی سنگ آهن پس از یک تنزل قیمت از کاهش مصرف فولاد به پایین ترین سطح خود در ۴ ماه اخیر رسید. معاملات آتی بورس کالای دالیان (DCE) برای تحویل سپتامبر در جلسه معاملاتی پنجشنبه ۵ August با ۶.۱۱ درصد کاهش همراه بود. تمایلات بازار به دلیل کاهش مصرف فولاد داخلی با توجه به اینکه تانگشان دور دیگری از کنترل های سینترینگ و ذوب را برای بهبود کیفیت هوا اعمال کرده، نزولی شده است. برخی فعالان تجاری انتظار دارند کاهش تولید فولاد گسترده تری در سایر واحدهای فولادسازی در آینده نزدیک اعمال شود که در پی آن تقاضا برای مواد اولیه را بیش از پیش تضعیف می کند.


همچنین در میان حاشیه سود پایین فولاد، کارخانه ها سعی در تخلیه و تمرکز بر صرفه جویی در هزینه ها به جای افزایش بهره وری دارند. فعالان تجاری چین پس از دور جدیدی از کنترل های سینترینگ اجرا شده در تانگشان از خرید خودداری می کنند. همچنین محدودیت های حمل و نقل برای کاهش آلودگی هوا در قطب فولادسازی چین وجود دارد. شنیده می شود برخی کارخانه های چین در تلاش برای فروش موجودی های سنگ آهن خود و حتی تلاش برای تخلیه و رهایی از موجودی های اضافه هستند. در همین حال تمایل برای محموله های فاین عیار پایین استرالیا افزایش یافته چون کارخانه های بیشتری بر روی صرفه جویی در هزینه ها تمرکز کرده اند.



#کچاد #کنور #کگل #کگهر #ومعادن #وامید #واحیا

انتهای خبر

0
0