تحلیل برای سود
1400/07/03
20:43
برخی اخبار برگزیده سامانه کدال: 🔷#فولای 🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (فروش سهام کگل) 🔹توضیح: شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد خبر از فروش سهام شرکت مع...

برخی اخبار برگزیده سامانه کدال:



🔷#فولای


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (فروش سهام کگل)


🔹توضیح: شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد خبر از فروش سهام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با نماد کگل به تعداد ۱ میلیون ۴۰۰ هزار برگه سهم، داد.




🔷#نیرو


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (فروش سهام شرکت توسط شرکت تحت کنترل)


🔹توضیح: شرکت نیرو سرمایه از فروش سهام خود توسط شرکت تحت کنترل بنام شرکت بازرگانی نیرو سرمایه(سهامی خاص) خبر داد. لازم به ذکر است که مالکیت صد درصدی آن دراختیار شرکت نیرو سرمایه می باشد.




🔷#تپکو


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (انعقاد قرارداد)


🔹توضیح: شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو قراردادی مبنی بر فروش دامپتراک معدنی به مبلغ ۳،۳۰۰،۰۰۰ میلیون ریال منعقد نمود.




🔷#سبزوا


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (واگذاری سهام)


🔹توضیح: شرکت سیمان لار سبزوار خبر از واگذاری سهام شرکت سرمایه‌گذاری صنایع مشارکتی طاها داد که در این میان ۴۲۸،۸۰۸ میلیون ریال سود شناسایی کرد. لازم به ذکر است که درصد مالکیت شرکت مذکور پس از واگذاری، از ۱۷.۷۰۹ درصد به ۰.۰۵ درصد کاهش پیدا کرد.




🔷#حپارسا


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت (افزایش نرخ)


🔹توضیح: شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان اعلام کرد که نرخ کرایه حمل محمولات شرکت ملی پخش و نرخ حق دسترسی به شبکه ریلی راه آهن در خصوص حمل محمولات مربوط به شرکت ملی پخش از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۰ افزایش یافته است.




🔷 #آریان


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت سرمایه گذاری پارس آریان، افزایش سرمایه از مبلغ ۱۹,۸۱۷,۳۷۵میلیون ریال به مبلغ ۶۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال ( ۲۰۳ درصد افزایش) از محل طالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته و سایر اندوخته ها، به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، تصفیه تسهیلات و همچنین خرید سهام شرکتهای پذیرفته شده در بازار بورس و فرا بورس از سوی هیئت مدیره این شرکت پیشنهاد گردید.




🔷#چدن


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (تعدیل در مبلغ فروش غلتک)


🔹توضیح: شرکت تولیدی چدن سازان نرخ فروش غلتک به شرکت فولاد مبارکه اصفهان را به دلیل تاخیر در واریز مبلغ پیش دریافت و همچنین افزایش قیمت مواد اولیه تعدیل و این نرخ را ۱۳۶،۹۷۱ میلیون ریال اعلام نمود.

انتهای خبر

0
0