آکادمی هلاکوئی
1400/11/16
11:10
پلتفرم Primex Finance دور سرمایه گذاری ۵.۷ میلیون دلاری را بسته است

پلتفرمPrimex Finance دور سرمایه گذاری استراتژیک ۵.۷ میلیون…

پلتفرمPrimex Finance دور سرمایه گذاری استراتژیک ۵.۷ میلیون دلاری را با همکاری Stratos Technologies و CoinFund بسته است. در کنار این شرکت ها، Hypersphere و GoldenTree Asset Management نیز در برنامه تامین مالی شرکت کردند. علاوه بر این، ارائه دهندگان پیشرو نقدینگی مانند Wintermute، GSR و LedgerPrime نیز به آن ملحق شدند.


شرکت های زیر نیز از دور اولیه حمایت کردند: Pragma Ventures، Peech Capital، HG Ventures، ZBS Capital، Mapleblock، NxGen، Magnus Capital، Formless Capital، Mask Network، Morningstar Ventures، و چند سرمایه گذار قابل توجه دیگر.


دیمیتری تولوک(Dmitry Tolok)، هم بنیانگذار Primex Finance و معاون رشد، هیجان خود را برای میزان حمایت دریافتی از Primex به اشتراک گذاشتند.


داشتن چنین شرکای عالی و تخصص در شرکت به Primex Finance کمک می‌کند شکاف بین دو مورد استفاده از DeFi را کاهش دهد: وام‌دهی و صرافی‌های غیرمتمرکز و همچنین امکان ابزارسازی پیشرفته معامله‌گران به روشی واقعا غیرمتمرکز.


در همین حال، مدیر ارشد سرمایه گذاری Stratos Technologies، رنیک پالی(Rennick Palley)، پرایمکس را بسیار محترم می داند. پالی Primex را یک تغییر دهنده بازی برای پرتفوی های اهرمی بدون نیاز به مبادلات متمرکز یا پروتکل های وام دهی وثیقه می نامد. او از قابلیت ها و خدمات این پلتفرم تمجید می کند.


Primex بسیاری از قابلیت‌های کارگزاران TradFi prime را تکرار می‌کند، اما به‌گونه‌ای که با پروتکل‌های دیگر، به‌ویژه DEX و با فلسفه DeFi سازگار است.


پرایمکس از طریق این سرمایه گذاری استراتژیک به یک نقطه عطف کلیدی دست یافته است. این دستاورد به پلت فرم اجازه می دهد تا به بازار حرکت کند و نسخه یک پروتکل راه اندازی شود. در نتیجه، تجارت اهرمی در محیط های متقابل DEX به یک امکان تبدیل می شود. اکنون، Primex قصد دارد روی چند زنجیره مستقر شود تا DEX های خود را با نقدینگی پیوند دهد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0