سهامیاب - آموزش بورس
1400/04/20
08:25
#برقی_و_نیروگاهی ✍️گروه برقی و نیروگاهی برای دومین روز متوالی با افزایش تقاضا به کار خود خاتمه داد. قطعی‌های مکرر برق و خوش‌بینی به دریافت مجوز اف...

#برقی_و_نیروگاهی



✍️گروه برقی و نیروگاهی برای دومین روز متوالی با افزایش تقاضا به کار خود خاتمه داد. قطعی‌های مکرر برق و خوش‌بینی به دریافت مجوز افزایش نرخ فروش محصولات از مهمترین دلایل توجه بازار به این گروه و همچنین ثبت معاملات بیش از ۱۵۰ میلیارد تومانی است.



✅در این گروه #دماوند که پس از مجمع سالیانه با رشد ۱۰ درصدی بازگشایی شده بود، ارزش معاملات ۲۴ میلیارد تومانی را به ثبت رساند و بالاخره کانال نزولی خود را شکست. دماوند چنانچه بالای این سطح تثبیت گردد، می‌تواند هدف ۳.۴۸۰ تومانی را در راستای تکمیل الگوی AB=CD دنبال نماید.



🔰دیگر نماد پر حجم این گروه #بپیوند است، عرضه اولیه ناکام شهریور ۹۹ که ریزش ۵۰ درصدی را از قیمت عرضه و ۷۵ درصدی را از سقف تاریخی خود تجربه کرد، طی ۳۰ روز معاملاتی اخیر به بازدهی ۴۶ درصدی رسید. با توجه به عبور از مقاومت ۱.۳۰۰ تومانی تارگت ۱.۵۶۰ تومانی در میان‌مدت دور از ذهن نیست.



📈و در نهایت #بکهنوج را داریم که با صف خرید به کار خود خاتمه داد. به نظر می‌رسد تارگت ۱۸۵ تومانی در میان‌مدت برای این نماد دور از دسترس نباشد.



انتهای خبر

0
0