سهم گلچین
1399/10/14
10:47
#غمهرا به استناد ماده 17 مکرر 1 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند به منظور شفاف سازی علت نوسان قی...

#غمهرا


به استناد ماده ۱۷ مکرر ۱ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می‌رساند به منظور شفاف سازی علت نوسان قیمت سهام، شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی نامه شماره ۷۰۷۵۶۱ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ از شرکت درخواست برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و افشا اهم مطالب مطرح شده در کنفرانس مذبور را نموده است


لکن به رغم پیگیری های انجام شده از ناشر، اطلاعات درخواست شده ظرف مهلت مقرر ارایه نشده است. از این رو به استفاده کنندگان توصیه می شود این موضوع را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.



#خکرمان


به اطلاع میرساند: نماد معاملاتی (خکرمان۱) به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (ب) برای شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو متوقف شد. بدیهی است نماد مذکور حداکثر دو روز کاری پس از توقف و با اعلام این مدیریت، از طریق حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.



#ثتران


به اطلاع می رساند؛ نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (ثتران۱) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ در پایان معاملات امروز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ متوقف می شود.



#ثتران


انتقال نماد معاملاتی (ثتران۱) به بازار پایه فرابورس


به اطلاع می رساند؛ با توجه به اطلاعیه (ف-ب-۱۱) مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ منتشره در سایت رسمی کدال مربوط به شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (ثتران۱)، اوراق بهادار شرکت مذکور به دلیل عدم خروج شرکت از شمول ماده ۱۴۱ در صورتهای مالی سالانه حسابرسی شده منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱، از فهرست اوراق پذیرفته شده در فرابورس ایران حذف می گردد. لذا نماد معاملاتی (ثتران۱) در پایان معاملات روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ (حداکثر مهلت اعلام شده در اطلاعیه فوق الذکر) جهت انتقال به بازار پایه متوقف خواهد شد.



#خراسان


به اطلاع میرساند نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی خراسان (خراسان۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.



#حآسا


به اطلاع می‌رساند؛ نماد معاملاتی شرکت آسیا سیر ارس (حآسا۱) به دلیل نوسان قیمت بیش از ۲۰ درصد، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد. ضروری است سرمایه گذاران محترم اطلاعات افشا شده ناشر بر روی تارنمای کدال و سایر عوامل موثر بر قیمت سهم را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند. بدیهی است پس از اتمام مدت زمان مذکور، انجام معاملات در نماد (حآسا۱) آغاز می شود.



#کماسه #های_وب


به اطلاع می رساند، نماد معاملاتی شرکت های تامین ماسه ریختگری(کماسه)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب -اتمام دوره توقف مربوط به ظن دستکاری بازار(مبتنی بر اطلاعات یا معاملات)و داده گستر عصر نوین(های وب) با توجه به لغو آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.



انتهای خبر

0
0