سهامیاب - آموزش بورس
1399/09/04
12:06
🔴👈👈ثبت سفارش 400 میلیونی برای سهم ریل گردش ایرانیان در 20 دقیقه 🔸👈مدیر عملیات بازارهای خارج از بورس فرابورس ایران با اشاره به اینکه از امروز چهار...

🔴👈👈 ثبت سفارش ۴۰۰ میلیونی برای سهم ریل گردش ایرانیان در ۲۰ دقیقه



🔸👈مدیر عملیات بازارهای خارج از بورس فرابورس ایران با اشاره به اینکه از امروز چهارم آذرماه فرایند #پذیره‌نویسی ۴۰۰ میلیون سهم از سهام در دست انتشار شرکت ریل گردش ایرانیان (سهامی عام در شرف تاسیس) به قیمت اسمی هر سهم ۱۰۰ تومان به روش #ثبت_سفارش آغاز شد، گفت: در ۲۰ دقیقه نخست شروع دوره ثبت سفارش، تقاضا به میزان تمام تعداد سهامی که برای پذیره نویسی در نظر گرفته شده بود، در سامانه معاملات ثبت شد. استقبال از این پذیره نویسی به نحوی بود که تا ساعت ۱۱:۳۰ بیش از ۱۱ برابر حجم سهام قابل عرضه، سفارش خرید در سامانه ثبت شده است.



🔸👈به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، سیده هاجر میرخوشحال با بیان اینکه دوره ثبت سفارش برای این پذیره‌نویسی از ساعت ۱۰:۰۰ امروز آغاز شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این پذیره‌نویسی به روش ثبت سفارش انجام می‌شود متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۱۲:۳۰ اقدام به ثبت سفارش کنند تا در پایان، ۴۰۰ میلیون سهم «حگردش» بین متقاضیان #تسهیم شود.

انتهای خبر

0
0