بورس پرس
1400/09/09
15:14
معاملات مشکوک ۹ شرکت فرابورسی و ۶ سهم بورسی با رشد ۱۳ تا ۳ برابری

۹ شرکت فرابورسی و ۶ سهم بورسی امروز با افزایش ۱۳ تا ۳ برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول فهرست امروز معاملات مشکوک شدند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در معاملات چهارمین روز کاری بورس هم خبری از بهبود اوضاع و رشد قیمت ها نشد و شاخص بورس با ادامه حضور در مدار نزولی ییش از ۶ هزار و۸۴۴ واحد را از دست داد و به یک میلیون و ۳۵۷ هزار تایی عقب نشینی شد .


براساس این گزارش ، امروز بیش از ۳.۴ و هزار و ۸۶ میلیارد تومان در بورس و فرابورس داد و ستد شد که بیشترین حجم معاملات به بانک های ملت و صادرات و گروه بهمن با ۳۰۹ ، ۲۱۰ و ۱۷۰ میلیون سهم تعلق داشت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۳ تا ۳ برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، آبادگران ایران کیش مانند دیروز با رشد جالب توجه و ۱۳ برابری معاملات قرار گرفت و دو شرکت پشم بافی توس و پگاه گلپایگان هم با افزایش ۱۱ و ۶ برابری داد و ستد در رده های بعدی ایستادند .


در ادامه هم سرمایه گذاری شفا دارو ، دوده صنعتی پارس ، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، مهندسی و ساختمان صنایع نفت، فرآوری ذغال سنگ پروده طبس، بانک گردشگری، قطعات اتومبیل، سرمایه گذاری صدر تامین ، سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ، سیمان فارس ، لعابیران و بیمه تجارت نو ، فهرست معاملات مشکوک امروز را تشکیل دادند.



برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



انتهای پیام



انتهای خبر

0
0