بورسینه
1400/05/18
16:00
🔹روز جاری در مجموع حدود ۶هزار و ۷۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #فولاد، #فخوز، #پترول، #شستا و #دی به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لی...

🔹روز جاری در مجموع حدود ۶هزار و ۷۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #فولاد، #فخوز، #پترول، #شستا و #دی به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در سومین روز هفته معادل ۲۵۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، فولاد خوزستان پس از معاملاتی به ارزش ۱۷۵میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام تولیدی پلاستیک شاهین (#پشاهن) با رشد ۳۳درصدی و سهام بیمه #ملت با رشد ۱۶درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کردند.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که هزار میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۸۵۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۵.۵درصد از کل سهام شهد (#غشهد) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۹.۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۵نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0