بورس۲۴
1401/02/27
17:27
"سپیدار" از ۱۹۴۷ ریال سود خالص هر سهم در سال ۱۴۰۰ خبر داد

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴،شرکت سپیدار سیستم در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۰، با تحقق ۹۸ درصد از بودجه درآمدی خود، ۱۴۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرد وموفق شد رشد ۷۸ درصدی در درآمدهای عملیاتی را نسبت به دوره مشابه سال قبل رقم بزند.

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ،شرکت سپیدار سیستم" در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۰، با تحقق ۹۸ درصد از بودجه درآمدی خود، ۱۴۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرد وموفق شد رشد ۷۸ درصدی در درآمدهای عملیاتی را نسبت به دوره مشابه سال قبل رقم بزند. همچنین این شرکت با تحقق ۱۰۹ میلیارد تومان سود عملیاتی، رشد ۷۸ درصدی سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل را به ثبت رساند.


نماد "سپیدار" همچنین توانست در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۱۳ درصد از پیش بینی سود خود را تحقق بخشد که در این رابطه سود خالص این شرکت به مبلغ ۱۳۶ میلیارد تومان رسید که رشد ۴۹ درصدی نسبت به سال قبل را رقم زده است. با این حال سود خالص هر سهم برای این نماد ۱۹۴۸ ریال در نظر گرفته شد.


شرکت سپیدار سیستم در سال ۱۴۰۰ با هدف انجام طرح‌های توسعه‌ای، افزایش سرمایه‌ای از محل سود انباشته را به ثبت رساند و سرمایه این شرکت از ۲۰۰ میلیارد ریال به ۷۰۰ میلیارد ریال رسید.


سپیدار
انتهای خبر

0
0