رمزارز نیوز
1401/06/28
11:30
کاردانوی ۱ دلاری در راه است!

کاربران کاردانو در حال آماده شدن برای هاردفورک واسیل هستند که قرار است مقیاس‌پذیری شبکه و قابلیت‌های آن را… مطالعه مطلب ...

کاربران کاردانو در حال آماده شدن برای هاردفورک واسیل هستند که قرار است مقیاس‌پذیری شبکه و قابلیت‌های آن را به‌طور کلی افزایش دهد. با وجود نوسانات مداوم بازار کریپتو، پیش‌بینی می‌شود که قیمت کاردانو پس از این هاردفورک، افزایش پیدا کند.


مایکل ون دپوپ، تحلیلگر و کارشناس معروف معاملات ارزهای دیجیتال، معتقد است که کاردانو با هاردفورک واسیل سطح یک دلار را هدف قرار خواهد داد. و با توجه به اینکه قیمت این ارز دیجیتال تاکنون هیچ‌گونه حرکت قابل‌توجهی نداشته است، ممکن است بعد از ارتقای مذکور در تاریخ ۲۲ سپتامبر، یک رالی احتمالی را تجربه کند.


چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، در تاریخ ۱۸ سپتامبر اعلام کرد که اجرای هاردفورک واسیل، اکنون پس از پذیرفته شدن درخواست ترکیب‌کننده هاردفورک در مرحله نهایی خود قرار دارد.


در حالی که تاریخ اجرای این ارتقا ۲۲ سپتامبر اعلام شده است، هاسکینسون تاکید کرد که مشاهده برخی نتایج این هاردفورک، پس از تاریخ ۲۷ سپتامبر آسان‌تر خواهد بود. وی همچنین از کاربران کاردانو خواست که کیف پول‌های خود را به Daedalus ۵.۰.۰ ارتقا دهند؛ چراکه اصلاحات قابل‌توجهی در به‌روزرسانی آن لحاظ شده است.


واسیل، بزرگ‌ترین ارتقای کاردانو است که برای بهبود چشمگیر مقیاس‌پذیری شبکه، افزایش توان عملیاتی، کارایی اسکریپت و کاهش تاخیر در انتقال بلاک‌ها طراحی شده است.


انتهای خبر

0
0