آکادمی هلاکوئی
1400/10/22
11:10
رفتن کارکنان مایکروسافت و اپل به متا

کارکنان مایکروسافت و اپل برای پیوستن به پلتفرم…

کارکنان مایکروسافت و اپل برای پیوستن به پلتفرم های متا(Meta) در حالی که این شرکت در تلاش است متاورس را ایجاد کند، میروند.


به گفته کارمندان سابق مایکروسافت به نقل از وال استریت ژورنال، حدود ۱۰۰ نفر طی سال گذشته تیم واقعیت افزوده این غول فناوری را کنار گذاشته و به پلتفرم های متا ملحق شده اند. آنها ادعا می کنند که متا به طور خاص روی جذب افرادی که روی هدست واقعیت افزوده هولولنز(HoloLens) (AR) مایکروسافت کار کرده اند، متمرکز شده است.


به گفته WSJ، پروفایل های Linkedin نشان می دهد که بیش از ۷۰ نفر که بخشی از تیم هولولنز مایکروسافت بودند، در طول سال گذشته پروژه را ترک کرده اند که بیش از ۴۰ نفر از آنها در متا موقعیت های جدیدی را به عهده گرفتند.


اولین مزیت محرک مایکروسافت در فضای واقعیت افزوده، کارمندانش را دارایی های ارزشمندی برای متا می کند. مایکروسافت بیش از پنج سال پیش در سال ۲۰۱۶(۱۳۹۵) پروژه هولولنز خود را اعلام کرد و این فناوری به یکی از پیشرفته‌ترین هدست‌های جهان تبدیل شد.


طبق گزارش بلومبرگ، اپل در تلاش است تا با ارائه گزینه های سهام و پاداش های سودآور به ارزش بین ۵۰۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰۰ دلار با رفتن کارکنان متا مقابله کند. در اواخر دسامبر ۲۰۲۱(اواسط دی ۱۴۰۰)، این شرکت این پاداش ها را به گروهی از مهندسان در زمینه طراحی سیلیکون، سخت افزار و برخی از کارکنان عملیات نرم افزاری ارائه کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph




انتهای خبر

0
0