آکادمی هلاکوئی
1400/02/21
13:45
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۱ اردیبهشت)

سقوط ۶ هزار دلاری بیت کوین با وجود…

سقوط ۶ هزار دلاری بیت کوین


با وجود حرکات قدرتمند و روند صعودی چند روز اخیر، BTC نتوانسته است بر مقاومت ۶۰۰۰۰ دلاری غلبه کند. همانطور که روز گذشته گزارش کردیم، ارز رمزنگاری شده برتر بازار به بالاترین سطح قیمت ۳ هفته اخیر خود در تراز ۵۹۶۰۰ دلار رسید.


در حالیکه جامعه منتظر عبور از مقاومت روانی ۶۰ هزار دلار بود، خرس ها وارد عمل شده و کنترل اوضاع را به دست گرفتند. در ساعات بعد، بیت کوین به سرعت شروع به ریزش کرد و در نتیجه این حرکت، بیش از ۶۰۰۰ دلار سقوط کرد و به پایین ترین سطح روزانه خود، درست زیر ۵۳۶۰۰ دلار رسید.


با وجود بازگشت نسبی و بازیابی چند هزار دلاری، BTC همچنان در مقیاس ۲۴ ساعته حدود ۶٪ کاهش را نشان می دهد. علاوه بر این، چیرگی این ارز بر بازار رمزنگاری همچنان زیر ۴۳ درصد است.


دریای خون در بازار آلتکوین ها


طی چند هفته گذشته کوین های جایگزین عملکرد چشمگیرتری نسبت به رهبر خود نشان داده اند. با این حال، بیشتر آنها از دیروز به شدت سقوط کرده اند.


اتریوم که در راس همه آلتکوین ها شاهد رشدی انفجاری بوده است، دیروز با ثبت ۴۲۰۰ دلار بالاترین رکورد تاریخی خود را ثبت کرد. هرچند، بلافاصله با ۴۰۰ دلار ریزش مواجه شده و به پایین ترین سطح قیمت روزانه خود در ۳۸۰۰ دلار رسید. اتر از آن زمان موفق به اندکی بهبود شده و اکنون زیر ۴۰۰۰ دلار ترید می شود.


بازار 21 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (21 اردیبهشت)

بایننس کوین (۵.۵-٪)، ریپل (۱۰-٪)، کاردانو (۷.۵-٪)، پولکادات (۱۲-٪)، بیت کوین کش (۱۲-٪)، لایت کوین (۱۲-٪) و چین لینک (۱۲-٪) همگی امروز قرمزپوش شده اند.


دوج کوین بعد از حضور ایلان ماسک در برنامه SNL روند ریزشی قابل توجهی را در پیش گرفت و با ۱۱٪ افت دیگر به زیر ۰.۵ دلار رسیده است.


Bitcoin Diamond (-۲۰٪), Qtum (-۱۸٪), ICON (-۱۷٪), Ethereum Classic (-۱۷٪), OMG Network (-۱۵٪), Fantom (-۱۵٪), DigiByte (-۱۵٪), Ontology (-۱۵٪), Avalanche (-۱۵٪) و EOS (-۱۵٪) نوسانات بیشتری را شاهد بوده اند.


به طور معمول، پس از ریزش گسترده بازار، ارزش بازار رمزنگاری نیز حدود ۲۰۰ میلیارد کاهش یافته دیروز، اکنون به بالای ۲.۴ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0