رمزارز نیوز
1401/11/02
13:30
نهنگ‌های شیبا دوباره غوغا به پا کردند!

نهنگ‌های شیبا اینو (SHIB) به انباشت میم کوین مورد علاقه خود ادامه می‌دهند. داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم… مطالعه مطلب ...

نهنگ‌های شیبا اینو (SHIB) به انباشت میم کوین مورد علاقه خود ادامه می‌دهند.


داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم ردیابی WhaleStats نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، نهنگ‌های بزرگ در شبکه اتریوم تریلیون‌ها واحد شیبا خریداری کرده و ذخایر SHIB خود را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده‌اند.


بر اساس آمار WhaleStats، در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش دلاری ذخایر شیبای نهنگ‌ها از ۵۷۸،۴۸۹،۷۵۶ دلار به ۶۲۴،۹۱۷،۹۶۲ دلار افزایش یافته است. این بدان معناست که مجموع ذخایر SHIB آنها، ۲،۵۳۴،۷۵۰،۶۱۳،۲۴۶ واحد بیشتر شده است. طبق گزارش‌ها، شیبا پس از اتریوم (ETH) و استیبل کوین تتر (USDT)، همچنان در جایگاه سوم برترین دارایی‌های این گروه از نهنگ‌ها قرار دارد.


همان‌طور که در اخبار قبلی هم گزارش شد، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، به تازگی متن بیوی حساب خود در توییتر را تغییر داده که بر اساس آن، پیش‌بینی می‌شود نسخه بتای بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) در روز ولنتاین، ۱۴ فوریه، راه‌اندازی شود.


به دنبال انتشار این گمانه‌زنی‌ها، هر دو توکن SHIB و BONE افزایش قیمت داشتند. در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار معامله می‌شود که نسبت به هفته گذشته، بیش از ۲۰ درصد رشد دارد. توکن BINE نیز با یک رشد تقریبا ۲۰ درصدی در همان بازه زمانی، با قیمت ۱٫۴۳ دلار معامله می‌شود.


همچنین، لازم به ذکر است که نام شیبا در جایگاه دوم ترندترین ارزهای دیجیتال بازار به چشم می‌خورد.


انتهای خبر

0
0