آکادمی هلاکوئی
1399/10/28
09:20
ارایه یک ETP توسط بورس اوراق بهادار سوییس و شکست رکورد حجم معاملات رمزنگاری

بورس اوراق بهادار اصلی سوییس اعلام کرده است…

بورس اوراق بهادار اصلی سوییس اعلام کرده است که حجم معاملات رمزنگاری آن در سال ۲۰۲۰ به بالاترین رکورد به میزان ۱.۱ میلیارد فرانک (CHF) معادل ۱.۲۳ میلیارد دلار رسیده است. رییس بازارهای بورس سوییس اعلام کرد که هم اکنون ۳۴ محصول قابل معامله در بورس (ETP) ارایه و این امکان را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد تا “به ۱۰۰ محصول رمزنگاری متفاوت بر روی پلتفرم ما دسترسی داشته باشند.”



رکورد جدید حجم معاملات رمزنگاری بورس اوراق بهادار سوییس


بورس اوراق بهادار سوییس، SIX Swiss Exchange، روز چهارشنبه اعلام کرد که حجم معاملات رمزنگاری آن در سال گذشته، رکورد جدیدی را ثبت کرده است. جزییات این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:


بورس اوراق بهادار سوییس، بازار پیشرو در جهان در زمینه محصولات رمزنگاری تنظیم شده، برای اولین بار با ۱.۱ میلیارد CHF در سال ۲۰۲۰، سد معاملات محصولات رمزنگاری را شکست.


بر اساس این گزارش، این حجم، “با ۱۱۲ درصد افزایش، از رکورد آن در سال ۲۰۱۷ به میزان ۵۲۵ میلیون CHF”، عبور کرد. علاوه بر این، “تعداد معاملات به رکورد جدید ۴۸,۰۲۴ رسید.”



عرضه محصول جدید رمزنگاری ETP


همزمان، بورس اوراق بهادار مستقر در زوریخ از ETC Group به دلیل ارایه دهنده محصول جدید قابل تبادل (ETP) با رمزارز، استقبال کرد. “ETC Group، یک محصول قابل تبادل با بیت کوین را لیست کرده، تعداد ارایه دهندگان ETP را به ۶ و تعداد محصولات قابل تبادل را به ۳۴ می رساند.”


در این اطلاعیه ذکر شده است که “با لیست شدن BTcetc Bitcoin ETP (با تیکر اصلی BTCE) توسط ETC Group، بورس اوراق بهادار سوییس، در حال تقویت موقعیت خود به عنوان یک بازار پیشرو در جهان برای محصولات رمزنگاری تنظیم شده می باشد.” این محصول، بر اساس قیمت بیت کوین ارایه و ۱۰۰ درصد از آن پیشتیبانی و با CHF، GBP و USD قابل معامله می باشد.


کریستین ریوس (Christian Reuss)، رییس بازارهای SIX Swiss Exchange، بیان داشت:


با استفاده از این محصول جدید، سرمایه گذاران به ۱۰۰ محصول مختلف رمزنگاری در پلتفرم ما دسترسی پیدا خواهند کرد و این امر، فرصت های بیشتری برای تنوع بخشیدن به سبد سهام خود، در اختیار آنها، قرار خواهد داد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: bitcoin.com

انتهای خبر

0
0