آکادمی هلاکوئی
1400/05/23
11:20
افشای تاریخ ارتقاء آلونزو و رشد ۱۶ درصدی ADA در پی آن

کاردانو به دنبال ارتقاء شبکه در آینده ای…

کاردانو به دنبال ارتقاء شبکه در آینده ای نزدیک است ، زیرا نایجل همسلی از IOHK فاش کرد که این پروژه برنامه دارد در ۱۲ سپتامبر(۲۱شهریور) ارتقاء را راه اندازی کند. در توییتی ، Input Output (IOHK) همچنین توضیح داد که ارتقاء در همان تاریخ ذکر شده در ویدیو رخ خواهد داد. نام “آلونزو” از ریاضیدان و دانشمند کامپیوتر، آلونزو چرچ گرفته شده است. پیاده سازی Alonzo به تدریج با مراحلی که با رنگهای مختلف نشانه گذاری شده اند ارتقاء یافته است و آخرین رنگ آن بنفش است.


IOHK گفت: “این اتفاق می افتد.” “ما ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ را برای ارتقاء” Alonzo “هدف قرار می دهیم و قراردادهای هوشمندی را از طریق رویداد ترکیبی هارد فورک (HFC) به کاردانو می آوریم. درباره سفر به دوران جدید قراردادهای هوشمند ، defi و موارد دیگر برای Cardano (ADA) بیشتر بدانید. “ اساسا ، جامعه کاردانو معتقد است که آلونزو راه حل های پیشرفته قرارداد هوشمند و پروتکل های مالی غیر متمرکز (defi) را معرفی خواهد کرد.


در حالی که بزرگترین ویژگی های ناشی از Alonzo قرارداد هوشمند و defi خواهد بود ، این ارتقاء با هدف تقویت مفاهیمی مانند tokenization(توکنسازی یا تبدیل به توکن) و ایده های توکن غیر قابل تعویض است. علاوه بر این ، گفته شده است که توکن های ERC۲۰ مشتق شده از اتریوم می توانند در زنجیره Cardano مورد استفاده قرار گیرند.


کاردانو مدتی است مورد انتقاد قرار گرفته است ، زیرا به جامعه وعده داده شده بود که قراردادهای هوشمند کاملا کاربردی ، پیشرفته و سایر ویژگی ها را در اختیار داشته باشد. شکاکان حتی در مورد اینکه آیا شبکه کاردانو تا ۱ اکتبر(۹مهر) ۲۰۲۱ از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند یا نه شرط بندی کرده اند. شرط Poly Market قبلا نشان می داد احتمالات علیه این پروژه است ، اما در حال حاضر ۸۷٪ می گویند کاردانو موفق خواهد شد و تنها ۱۳٪ می گویند که برنده نخواهد شد.


کاردانو ۴۵٪ این هفته رشد داشت ، ۱,۳۶۵٪ در برابر دلار در ۱۲ ماه


در هفته گذشته شایعات مربوط به اتفاق خاصی در ۱۳ آگوست(۲۲مرداد) در جامعه کاردانو به گوش می رسید. در حالی که کاردانو (ADA) در روز جمعه بیش از ۱۶ درصد جهش کرد ، این دارایی رمزارز در هفت روز گذشته بیش از ۴۵ درصد افزایش یافته است. آمارهای یک ماهه نشان می دهد ADA شصت و یک درصد افزایش یافته است و نسبت به سال گذشته ADA به میزان قابل توجه ۱,۳۶۵ درصد افزایش یافته است.


در زمان نگارش این مقاله ، بزرگترین جفت معاملاتی ADA با تتر (USDT) است زیرا استیبل کوین ۵۷ درصد از معاملات کاردانو را در روز جمعه در اختیار داشت. Bitcoin (BTC) حدود ۱۱.۴ از مبادلات ADA را کنترل می کند ، پس از آن USD (۸.۴۸) ، بایننس کوین (۵.۲۷) ، KRW (۴.۸۶٪) و یورو (۳.۹۱) قرار دارند. اتریوم (ETH) نیز امروز ۳.۴۸ درصد از مبادله های تجاری خود را با ADA انجام داد.


ارزش بازار کاردانو در حدود ۶۵.۷ میلیارد دلار است که حدود ۳.۳۱ درصد سلطه(دامیننس) در بین ۱۰۰۰۰+ دارایی رمزارز با ارزش ۱.۹ تریلیون دلار است.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0