آکادمی هلاکوئی
1401/04/29
09:10
استخدام بوریس روسین توسط Tribe Capital

شرکت Tribe Capital، یک صندوق سرمایه گذاری ریسک…

شرکت Tribe Capital، یک صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر با بیش از ۱.۵ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت، بوریس روسین (Boris Revsin)، یکی از بنیانگذاران Republic Capital را به عنوان مدیریت جدید استخدام کرده که بر سهام و رمزارزها و همچنین برنامه جدید سرمایه گذاری رمزارزی این شرکت نظارت خواهد کرد.


روسین به عنوان رئیس سرمایه گذاری در Republic Capital، یک مشاور سرمایه گذاری ثبت شده با بیش از ۹۰۰ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت، انجام وظیفه کرده است. او سرمایه گذاری های این شرکت را در شرکت های رمزارزی فلیپساید کریپتو، رابینهود، آوالنچ، پالیگان و دپر لبزو و چنتای دیگر رهبری کرده است.


“دو چیز وجود دارد که من به دنبال آن بودم. اولین مورد این بود که کمی به شرکت های فعال، به ویژه در بازار نزولی، نزدیک تر شویم. و من فکر می‌کنم که انکوباتور کمک می کند تا کمی از کارهایی که می‌توانیم در تریب انجام دهیم را به تصویر بکشیم.»


روسین گفت که عامل دیگری که وضعیت تریب را به عنوان یک برند بزرگتر تثبیت کرد، وجود مولتی دارایی ها در هر دو بازار سهام و رمزارزها و یک استراتژی سرمایه گذاری چند مرحله ای بوده است.


به گفته این شرکت، کریپتو حدود ۳۰ درصد از دارایی های کلی تریب کپیتال را تشکیل می دهد. شرکت های پرتفوی شامل صرافی های رمزارزی Kraken و FTX، شرکت فناوری بلاکچین اتریوم ConsenSys و شرکت مادر Digital Currency Group هستند.


نقش روسین در تریب کپیتال شامل سرمایه گذاری از صندوق سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون دلاری Venture Fund ۳، گسترش امتیاز رمزارزها با تیم موجود و نظارت بر برنامه انکوباتور جدید است.


Tribe اوایل امروز انکوباتور Tribe Crypto Labs را معرفی کرد که اولین بار توسط TechCrunch گزارش شد. این ابتکار ۲۵ میلیون دلاری به شرکت کمک می‌کند تا با توسعه دهندگان رمزارزها همکاری کند و سرمایه گذاری های اولیه در اکوسیستم Cosmos و بلاکچین های لایه ۱ مانند سولانا و آوالنچ را تسریع بخشد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0