سهم گلچین
1401/03/10
21:42
📌بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ سقوط آزاد ارزش کل معاملات بورس 🔹امروز در مجموع حدود چهار هزار و ۱۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که ...

📌بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ سقوط آزاد ارزش کل معاملات بورس



🔹امروز در مجموع حدود چهار هزار و ۱۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #فغدیر، #شپنا، #آسیاتک، #شستا و #خگستر به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در چهارمین روز هفته معادل ۲۸۰میلیارد تومان سهام آهن و فولاد غدیر ایرانیان دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۱۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام انتقال داده های آسیاتک نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام پلی اکریل ایران (#شپلی) با رشد ۹درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۵۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۴۷۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۲.۹درصد از کل سهام کشت و صنعت چین چین (#غچین) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۹.۶درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۴نماد نخست اختصاص داشت.

انتهای خبر

0
0