بورس۲۴
1401/05/18
18:10
مدیرعامل بیمه نوین روز خبرنگار را تبریک گفت

حسین کریم خان زند نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه نوین طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

مدیرعامل بیمه نوین روز خبرنگار را تبریک گفت

بورس۲۴ : حسین کریم خان زند نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه نوین طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:


نقد، اندیشه‌ی پیشرفت است و روز خبرنگار، روز گرامیداشت نقدپذیری برآمده از اندیشه‌ی توسعه‌خواه.


حضور پر رنگ و نقش آفرینی موثر اصحاب رسانه در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی سال های اخیر، باعث دلگرمی و مایه امیدواری در جامعه ای است که بیش از هر دورانی نیازمند فضای رونق بخشی در بستر شفافیت و عدالت است. اهمیت نقش خبرنگاران در صنعت بیمه و انعکاس رویدادها و بازتاب مطالبات اجتماعی مرتبط با این حوزه، در سال‌های اخیر غیرقابل انکار است، چرا که تعهد و همراهی خبرنگاران، مسیر توسعه و شکوفایی این صنعت را تسهیل و تسریع خواهد کرد.


تلاقی روز خبرنگار با واقعه پرشور عدالت خواهی و سرشار از شعور حقیقت جویی عاشورا، فرصتی مغتنم و رسالتی خطیر است بر یک یک ما که در مسیر انسانیت و برای انسانیت گام برداریم و حقیقت جویی و حق گویی پیشوایان را سرلوحه خود قرار دهیم.


به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت بیمه ضمن نکوداشت یاد و مقام تمام حق گویان و عدالت جویان تاریخ، امیدوارم همه همکاران خبرنگار در صنعت بیمه همواره در انجام وظیفه خطیر خود استوار و ثابت قدم باشند و ما نیز در این مسیر همراه آنان بمانیم.

انتهای خبر

0
0