آکادمی هلاکوئی
1400/10/26
21:50
والمارت رسما وارد دنیای رمزارزها و NFT می شود

غول خرده‌فروشی آمریکایی، والمارت (Walmart)، که مقر آن…

غول خرده‌فروشی آمریکایی، والمارت (Walmart)، که مقر آن در بنتون‌ویل است، طبق برنامه‌های کاربردی اخیر خود که توسط CNBC نیز بررسی شده است، آماده سرمایه‌گذاری در رمزارزها و NFT ها می باشد. یکی از پرونده ها نشان می دهد که بزرگترین کارفرمای خصوصی آمریکا قصد دارد رمزارز خود را منتشر کند.


والمارت همچنین با تلاش برای به دست آوردن محافظت از علامت تجاری برای کالاهای مجازی مختلف مانند لوازم الکترونیکی، محصولات مراقبت از پوست و غیره، “آماده ورود به متاورس” می شود.


جاش گربن، بنیانگذار موسسه حقوقی گربن، به CNBC گفته است که والمارت کارهای زیادی را برای ورود به رمزارزها انجام داده است:


“صحبت های زیادی در این موارد وجود دارد که نشان می دهد برنامه ریزی های زیادی در پشت پرده در مورد اینکه آن ها چگونه به رمزارزها فکر می کنند، چگونه می خواهند به متاورس و دنیای مجازی که به نظر می رسد در راه است، وارد شوند.”


از ماه اکتبر (مهر)، والمارت میزبانی دستگاه های خودپرداز بیت کوین را در برخی از فروشگاه های خود در ایالات متحده آغاز کرده است.


این تصمیم پس از آن اتفاق افتاد که این شرکت به طور ناخواسته در یک طرح پامپ و دامپ یک رمزارز در ماه سپتامبر (شهریور) درگیر شد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، کلاهبرداران یک بیانیه مطبوعاتی جعلی درباره پذیرش لایت کوین توسط والمارت منتشر کردند. قبل از اینکه غول خرده فروشی این اعلامیه جعلی را رد کند، قیمت آلت کوین به شدت افزایش یافت.


البته گرایش این شرکت به سمت رمزارزها غیرمنتظره نیست. در ماه آگوست (مرداد)، شروع به استخدام یک متخصص رمزارز و بلاکچین کرده بود.


بر اساس نظرسنجی اخیر که توسط Morning Consult منتشر شده است، مشتریان والمارت در مقایسه با یک آمریکایی معمولی علاقه ی بیشتری برای نگهداری بیت کوین دارند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0